Bästa pris på blinkers Kellermann micro 1000 LED?

copse

Guest
Hej

Ska köpa miniblinkers till hojjen, var in på lelles men där kostade dom 1295:- /par.

Vill ha små svarta med vitt glas, LED-varianten.

Såg att det är flera på forumet som har sånna blinkers. Kan någon rekommendera någon onlineaffär eller liknande som är billigare än lelles?

tack!

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
MXR
copse skrev:
2409294 Hej

Ska köpa miniblinkers till hojjen, var in på lelles men där kostade dom 1295:- /par.

Vill ha små svarta med vitt glas, LED-varianten.

Såg att det är flera på forumet som har sånna blinkers. Kan någon rekommendera någon onlineaffär eller liknande som är billigare än lelles?

tack!

Du har tyvärr fel.
På LELLES kostar de 1295kr STYCK!
Jag köpte mina för ca 600kr styck på Bikeshop och på Ebay .de kan du hitta för nedåt 500kr styck.
Tro mig... de är värda 600kr.
http://mortling.mine.nu/gsx/kellermann

copse

Guest
Är du helt säker?

Jag var där i fredags och om jag inte såg helt fel så var två förpackningar ihoptejpade med en prislapp över båda, 1295:-

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
MXR
copse skrev:
2412206 Är du helt säker?

Jag var där i fredags och om jag inte såg helt fel så var två förpackningar ihoptejpade med en prislapp över båda, 1295:-

Har bara kollat i katalogen och där står inget om att det är ett par. Men om det är per par så har jag ju iallafall inte betalat mer än på LELLES.
De är helt outstanding kvalitet på dem. Gummitätningar runt kablar, böjbara så att de inte går sönder om man råkar stöta till dem, RIKTIGT krom (om man gillar det) osv.
Jag köpte ett par andra LED blinkers först som jag inte var nöjd med. Lackade dem silver men det blir inte lixom samma sak. Fick bli Kellermann iallafall. Som extra bonus så är de E-märkat med!

copse

Guest
Maggy skrev:
2412358 Har bara kollat i katalogen och där står inget om att det är ett par. Men om det är per par så har jag ju iallafall inte betalat mer än på LELLES.
De är helt outstanding kvalitet på dem. Gummitätningar runt kablar, böjbara så att de inte går sönder om man råkar stöta till dem, RIKTIGT krom (om man gillar det) osv.
Jag köpte ett par andra LED blinkers först som jag inte var nöjd med. Lackade dem silver men det blir inte lixom samma sak. Fick bli Kellermann iallafall. Som extra bonus så är de E-märkat med!

Låter bra det, för bli ett par sånna!

tack

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
japp
Lånar tråden lite....

Har just införskaffat mig 4st kellermann micro 1000 led till min gixxer.
Frågan e nu...

Kommer det blinka för snabbt utan blinkersrelä?
Kan man förstöra blinkerserna utan relä? (vill koppla in och kolla hur snabbt de blinkar)
Om jag nu måste ha relä...kan nån tipsa mig vart köpa!

E tacksam för hjälp!

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
MXR
Lånar tråden lite....

Har just införskaffat mig 4st kellermann micro 1000 led till min gixxer.
Frågan e nu...

Kommer det blinka för snabbt utan blinkersrelä?
Kan man förstöra blinkerserna utan relä? (vill koppla in och kolla hur snabbt de blinkar)
Om jag nu måste ha relä...kan nån tipsa mig vart köpa!

E tacksam för hjälp!

Min Suzuki hade ihopbyggt hel/halvljus och blinkrelä... samma på gixxer?
Jag satte motstånd. Har en uppsättning över som GARANTERAT passar med Kellermann blinkers. PM:a om intresse finns.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år