Ja lite kanske, men Dans är ett par snäpp bättre så man klarar sig ändå.Ymmot skrev:Någon mer än mig som saknar detta sköna program?
Synd bara att de drar ner på det redan så magra utbudet. Visserligen har P2 börjat sända ett program som heter STRÖM men det är mer snack om musiken än musik så hmm. Dessutom sänds det på onsdagar kl 21 vilket leder till krock med P3 liveMartin skrev:Ja lite kanske, men Dans är ett par snäpp bättre så man klarar sig ändå.
Det finns ju dessutom fullt av olika webradios som spelar dansmusik av varierande kvalitéYmmot skrev:Synd bara att de drar ner på det redan så magra utbudet. Visserligen har P2 börjat sända ett program som heter STRÖM men det är mer snack om musiken än musik så hmm. Dessutom sänds det på onsdagar kl 21 vilket leder till krock med P3 live
Damnit vilken radio-nörd man är.
Ymmot skrev:Synd bara att de drar ner på det redan så magra utbudet. Visserligen har P2 börjat sända ett program som heter STRÖM men det är mer snack om musiken än musik så hmm. Dessutom sänds det på onsdagar kl 21 vilket leder till krock med P3 live
Damnit vilken radio-nörd man är.
mb skrev:Folköl och dunkadunka
Hip-hop och becquerel
Lågtryck och influensa
Måndagar, mygg och mjäll
JavisstWargen skrev:för enligt mig är techno bara bas i stort sett.
Ymmot skrev:Jag tycker en hel del techno är bra å det är helt otroligt va bra det går att träna, städa å göra skolarbeten med lite D&B el liknande i lurarna. Men då min datakunskap sträcker sig till on/off förblir nedladdning ett ouppnåligt? mål. Och att handla denna typen av musik i affärer går knappt heller...
Därför har jag ägnat mig åt den hederliga gamla blandbands-metoden och spelat av från radion. Tycker att P3 dans och P3 klubb haft klart bäst utbud, å nu har P3 klubb gått i graven
Någon mer än mig som saknar detta sköna program?
Tackar för tipset, hittade tillåme en guide för dummies för å lyssna på det. Då ska väl även en grottmänniska som mig lyckasStarstriker skrev:Men du, ladda hem Winamp om du inte redan ahr det. Med winamp kan du lyssna på Shoutcast-radio och där finns MINST 100 stationer som sänder "techno" av varierande kvalitet. Hur lätt som helst. Bara att koppla datorn till stereon och klubba loss!
Starstriker skrev:Men du, ladda hem Winamp om du inte redan ahr det. Med winamp kan du lyssna på Shoutcast-radio och där finns MINST 100 stationer som sänder "techno" av varierande kvalitet. Hur lätt som helst. Bara att koppla datorn till stereon och klubba loss!
Ivil skrev:Allt på Techno Trax 1-2
Öppna winamp.Wargen skrev:Var hittar man Shoutcast-radio???
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|