du anser att det är fel att tipsa om en hoj man själv äger/säljer när den modellen räknas upp i första inlägget? ge dig förfan
Ja, men hur hjälpsamt tycker du att det är när man vill ha lite objektiva, kritiska åsikter om några hojar och varannat svar lyder "köp [
min modell]! den är dunderbra!", eventuellt följt utav något helt random adjektiv som passar på i princip vilken hoj som helst, antagligen sagt utav någon som kanske aldrig har kört någon annan liknande hoj än den han talar om.
> Hej! Köp en zx6r! Hur bra som helst och riktigt smidig!
Visst borde man få kunna skriva om sin egen hoj och tipsa hur mycket man vill. Problemet är ju, som du själv ser, att nästan ingen som gör det verkar ha förmågan att se objektivt och kritiskt på sitt lilla älsklingsbarn. Därför tycker jag att man hellre ska avstå att skriva, än att fylla tråden med inlägg som inte hjälper TS.
Jag beklagar om min åsikt inte går ihop med din lilla säljreklam, men som jag uppfattade det så ville inte TS ha en tråd fylld med reklam om varenda jävla 90-talshoj som finns.
Därmed inte sagt att din hoj inte passar för TS, den ser ju ganska fin ut. Men han ville ha just lite kött på benen angående olika hojar, inte bara inlägg som t ex ditt.