Bästa valet för 20 laxar?

korta_rakan

RR-newbie
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
CBR600 oldie

Försöker du hetsa mig att krossa budgeten!
Stefan ovan är ifs en vis man så vi får se vad det blir. Egentligen under 20tkr.

Hemma bor jag i Sthlm och där finns ingen bana, om man bortser från Bogesund:rolleyes:. Här har jag 25 minuter till en liten trevlig en och det är verkligen skitkul! Har bara kört ett 10-tal gånger ännu men är helt fast. Dessutom har de nu börjat med trackdays på Shanghais F1-bana så det kanske måste bli en literhoj:yoparty

shush

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2006
Hoj
zx6r
du anser att det är fel att tipsa om en hoj man själv äger/säljer när den modellen räknas upp i första inlägget? ge dig förfan

Ja, men hur hjälpsamt tycker du att det är när man vill ha lite objektiva, kritiska åsikter om några hojar och varannat svar lyder "köp [min modell]! den är dunderbra!", eventuellt följt utav något helt random adjektiv som passar på i princip vilken hoj som helst, antagligen sagt utav någon som kanske aldrig har kört någon annan liknande hoj än den han talar om.

> Hej! Köp en zx6r! Hur bra som helst och riktigt smidig!

Visst borde man få kunna skriva om sin egen hoj och tipsa hur mycket man vill. Problemet är ju, som du själv ser, att nästan ingen som gör det verkar ha förmågan att se objektivt och kritiskt på sitt lilla älsklingsbarn. Därför tycker jag att man hellre ska avstå att skriva, än att fylla tråden med inlägg som inte hjälper TS.

Jag beklagar om min åsikt inte går ihop med din lilla säljreklam, men som jag uppfattade det så ville inte TS ha en tråd fylld med reklam om varenda jävla 90-talshoj som finns.

Därmed inte sagt att din hoj inte passar för TS, den ser ju ganska fin ut. Men han ville ha just lite kött på benen angående olika hojar, inte bara inlägg som t ex ditt.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln