Böghögar förbjudna

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Chris Ash skrev:
Du menar alltså att det är vanligt bland tjejer och att du ofta varit inblandad i en? Måste vara ett Tokholmssyndrom....

Säger jag något mer kommer du bara missuppf*tta ännu mer. Så är det med folk som har havregryn i halsen :fatta!
Snart får du förresten se dig själv här på forumet, tänkte langa upp filmen ifrån Anderstorp :tummenupp
 

ake_fisk

Member and founder of - PoK -
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750
Tycker vi ska införa allmäna böghögar dagen i sverige..Kanske kan bli en röd dag??!!! :arsele :arsele

Och på den sjunde dagen gjorde han en böghög!!!!!//
 

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
Jo det där känner man igen.

När jag gick i 7:an kom skolsköterskan och informerade om "chook" som inne bär att man antingen tar ett djups andetag medans en kompis eller två trycker hårt mot bröstet, eller att men tar stryp grepp. Detta innäbör att man inte får något blod till hjärnan och man blir yr som fan om man släpper i tid gör man inte det svimmar man.
 

NewstreaM

Fardin
Gick med
29 May 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Aprilia Tuono V4R -14
Är det bara jag som legat underst i en böghög när alla inklusive mig själv har full stridsutrustning, hjälmar å laddade vapen?? :brinnerup

Vilka minnen :rolleyes:
 

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund
Hoj
gsxr1000 -01
Jag blir allvarligt talat illa berörd av att någon vill stoppa böghögar... Har för mig att jag gillade sådant när jag gick i skolan... *host*
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
NewstreaM skrev:
Är det bara jag som legat underst i en böghög när alla inklusive mig själv har full stridsutrustning, hjälmar å laddade vapen?? :brinnerup

Vilka minnen :rolleyes:

Nej för fan. Stridsropet när F7's stolta gossar ankom Uddevalla på onsdagskvällarna var "bögabögaböga" och böghögar resulterade i frisedel för en liten klen rackare som hamna långt ner.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
:rofl :rofl :rofl Ajaj, vrider mig av garv :lol även om jag själv sluppit just böghögar, fick min mor en avsevärd mängd liknande brev "er son har medverkat i blablabla"
 

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
luka skrev:
mmmm...! Vilka minnen man får när man rullar detta ord på läpparna! böghög.... Hur många gånger har man inte vrålat detta! Bara att hoppas man inte hamnar underst! :död


Gamla minnen väcks till liv... Ett annat ord som ligger skönt på läpparna är "muggdoppa". Har någon, någonsin, blivit "muggdoppad" eller är det bara en myt om vad 9:eek:rna gjorde med kaxiga 7:eek:r?


/ Johan
 
Last edited:

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Ort
.
Hoj
Husqvarna 600
Är det rektorn som kommit på ordet "böghög" ? :va
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Il Mostro skrev:
Gamla minnen väcks till liv... Ett annat ord som ligger skönt på läpparna är "muggdoppa". Har någon någonsin blivit "muggdoppad" eller är det bara en myt om vad 9:eek:rna gjorde med kaxiga 7:eek:r?


/ Johan

Det kallades kanindöpa när vi var små, och visst hände det både en och tre gånger..
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Skall testa det på jobb i morgon..Hoppas det upskattas. :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top