benkar skrev:Ryktas om att Bikerman69 tillbringade en stund i garaget för att mippla dit en fungerande passagerarplats på sin Mille R så att Katie skulle få hänga med på en runda till Rosenhill, lite Mörkö-krokväg osv Lyckades fånga en suddig bild...
/B
Katie skrev:Tack Janne!!!
Nästa hoj blir en Mille (när jag tjänat ihop det beloppet) - jag är SÅLD!!
Benkar: Visst passade jag lika bra på Ducatin!!
benkar skrev:Allt detta Italiensnack... Du är sötast bakpå en VTR...
/B
tassen skrev:Hej. Hade jag varit ledig från allt trams med jobb och påtvingade aktiviteter samt en hoj som var färdig hade du fått åkt med hela helgen, oavbrutet o dygnet runt.
Får man ha erbjudandet innestående till hojen är klar ??
Tjena Katie, en före detta långdistans roadracinghoj ombyggd till besiktningsbar landsvägshoj,......massor av racegodis och låg vikt och "lagom "med effekt.Katie skrev:Vad har du för hembygge??
Stephen skrev:Mötte (eller vart snarare omkörd av) en Ducce och en Aprilia på väg in mot stan från Tyresö.... Kan det ha varit någon av herrarna som var ute och körde... det var strax efter 8 ikväll...
Trevligt.. Jag hade också velat åka men det ville inte min hoj.. Den står tyvärr på verkstad för tillfället... JAja. Ska inte vara bitter för det.. JAg får den nästa vecka.....Katie skrev:Fikade med två sådana gossar på rosenhill. Tom & ?? (sorry)
Stephen skrev:Trevligt.. Jag hade också velat åka men det ville inte min hoj.. Den står tyvärr på verkstad för tillfället... JAja. Ska inte vara bitter för det.. JAg får den nästa vecka.....
Hoppas ni hade det trevligt iaf och att det var god fika....
Katie skrev:1300?? Halvförsäkring? Helår?
Smiles per miles - helt klart!! =)
Kul med ombyggen!
tassen skrev:helförsäkring, helår,,,
Katie skrev:Det är mindre än min 400 från '82 kostar för en halvförsäkring!! Vilket bolag har du smörat för???
Va gör dom med hojen då??? Ger den nya kläder??Stephen skrev:Trevligt.. Jag hade också velat åka men det ville inte min hoj.. Den står tyvärr på verkstad för tillfället... JAja. Ska inte vara bitter för det.. JAg får den nästa vecka.....
Hoppas ni hade det trevligt iaf och att det var god fika....
Mille-R skrev:Klart bruden ska åka Mille-R, hon har ju smak
Fast en riktig Mille-R kan man inte skjutsa på
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras