Bör jag?

Flip

heart & cyberonics
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
GSXR-750 1985 (för tillfället på operationsbordet)
Patrik.L skrev:
2491527 Någon som vet var jag kan hyra en motorcykel för uppkörningen? ringde en trafikskola i uppsala idag och dem hade inte mc utbildningen kvar, och en annan tar 2500kr för att låna ut den visserligen så ingår en lektion då men ändå... känns lite saftigt.. ge mig gärna tips!
/MVH
Patrik

Jag var så fräck så jag ringde till en vilt främmande snubbe som skulle sälja sin gamla offroad båge, och frågade om jag fick hyra hojen för en slant dagen innan jag skulle köra upp.

Han litade på mig och fick min bil i pant, samt 300 spänn dagen efter. :)

Patrik.L

Velpelle....
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Ducati 1098s Tricolore
FAAAAN va bra :D jag har fixat hoj nu också! kom ju på att min farbror har en 750 offroadare, typ en QX eller nått sånt tror jag den heter! FAN perfekt :D

Thirran

kakmonster
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
CBR 600 f -96
Hej å så!
Har ganska precis samma "problem". Fast jag hade ingen hoj att låna så jag har tagit 4 lektioner mest för att få testa banorna med den hojen man ska ha på provet.
Som alla säger; öva banorna men inte som jag med träpinnar och en hoj som inte svänger så mycket(jag välte och det gjorde ont i hela själen!!! och lite lite i foten som liksom hamnade under...)
Även undanmanövern är lite jobbig, det är inga större problem i typ 40 men i 50 går det rätt fort när man har begränsat med utrymme.
Hoppas vi klarar det:Bugar , ska pröva lyckan på fredag.. Är mest nervös för vädret nu och bromsproven... återkommer med resultatet.

Patrik.L

Velpelle....
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Ducati 1098s Tricolore
nice!! va en DR750, hoppas det går vägen.. jag kunde låna den from lördag eftermiddag.. hoppas vädret tillåter lite körning...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0