Det är inte att gasa rakt fram som gör banåkning roligt!
Nåja liiiiite roligt är det nog allt (han säger så bara för att han har en 600cc och inte tyysen )
Vad var mottot nu Mojja?
Det är inte att gasa rakt fram som gör banåkning roligt!
Vad var mottot nu Mojja?
"Det är leskigt när det går fort!" ??
Nåja liiiiite roligt är det nog allt (han säger så bara för att han har en 600cc och inte tyysen )
Vad var mottot nu Mojja?
Själv har jag en favoritKURVA jag brukar bomba när jag inte kör bana. Ligger ett hus i närheten där en kärring brukar komma ut efter 10-11 gången jag drat kurvan... och hon STIRRAR på mig. Första gången blev jag lite rädd och drog.. men andra gången stirra jag tillbaks och drog kurvan den 12! gången.. och då var det hon som blev rädd och smet in i huset igen Jag tycker detta kan vara ett alternativt till bankörning, men du måste va bra på att STIRRA!
Inte något jag tror heller, men jag har tröttnat på den sadly efter att ha kört dem med mer drag i.
Någon som vill köpa den? (;
Inte något jag tror heller, men jag har tröttnat på den sadly efter att ha kört dem med mer drag i.
Någon som vill köpa den? (;
Sjukt sugen, men ska prioritera en väghoj först!Har en CBR600RR -08 till salu om det funkar för dig på bana med A2 kort (på väg har den väl för hög effekt antar jag)? Min syrra kör bana med en sån och trivs bra Kåpset för bana, däckvärmare o lite kit finns.. Stockholm norr.. PM:a vid intresse
Tjurig?
Goa grabbar va?!Nää bara impad av alla "hjälpsamma" sh förare
Allt kan gå åt helvete. Jag bröt knät på ett halt golv för 10 år sen
Och det är knappast 2 mil hem till depån om du inte kör enduro med den!
Apropå Bla Bla Bla...
...lyssna på Peter1980 - han har så rätt i det han skriver. Många gör bort sig och köper för stygg hoj, vilket bara blir ett problem om man vill ge sig på bankörning, man vågar helt enkelt inte göra rätt saker pga noja, eller så har man ingen överlevnadsinstinkt och får åka plingplongtaxi.
Vad jag har förstått, även enligt den organisation du företräder, så är det väl just dessa överlevnadsinstinkter som gör att vi får åka plingplongtaxi... Vi lägger ju timmar på träning för att ta bort alla dessa dumheter - utan SR så blir vi snabbare på banan och säkrare i trafiken. Eller har jag missat nåt som vanligt?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|