Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Efter min vurpa ute på grusvägarna i Revinge den 18:e som resulterade i brutet nyckelben, muskelslitningar, nackjävlaont och en massa smärstillande, är man snart tillbaka igen. Jaha vad lärde man sig av detta då, jo träna aldrig gruskörning med motard om du har slicks... :kocko. Men jag tappar inte hoppet, alla skrattar och undrar hur i h***te jag skall kunna köra på Knutstorp den 10:e. Enkelt lite j***a annama, smärtstillande och en upptejpad axel ska det säkert gå, visst det kommer att smärta, men RR är så pass roligt att det får smärta lite. Det som beskymrar mig mest är hur jag ska få på mig skinnstället, jag behöver minst 2 frivilliga som hjälper mig med detta
Då Brankår/Ambulaspersonalen var tvungna att klippa upp skinnstället/Skyddsvästen, hade jag äntligen en ursäkt för att inhandla lite nya prylar. Som plåster på såren blev det Spidi R2 Kangeroo & Spidi ryggskydd.
Då Brankår/Ambulaspersonalen var tvungna att klippa upp skinnstället/Skyddsvästen, hade jag äntligen en ursäkt för att inhandla lite nya prylar. Som plåster på såren blev det Spidi R2 Kangeroo & Spidi ryggskydd.