Nursey skrev:2423148Dagligen..men jag provar även andra drycker..en favorit just nu är te med mjölk
Hej Ilma jag har en Bandit men vill prova en KTM (bara prova )
duckie skrev:2423437Haha - ja men så välkommen då!
:-D
njelger skrev:2423441Du kan ju prova min om jag inte jobbar en Onsdag. Väntar med spänning på den "nya" Nursey. Har ju barat träffat den "gamla".
watson skrev:2423606Hehehe... You shuldent have....
Nursey skrev:2423023Kanske årets dummaste tråd men vaffan
Gick med på Sporthoj för drygt ett år sedan och hade aldrig sett ett forum NÅGONSIN..visste inte vad det var och hur det funkade riktigt. Borde nog ha lekt av mig på Lunar eller något innan jag kom hit.
Gjorde och sade PANTADE saker som säkert givit en bild åt folk som kanske inte var kanon. Och att jag satt i ett annat land och inte kände någon hjälpte nog inte.
Bikerbitch skrev:2423901Hello sweetie. Välkommen igen! Själv tänker jag inte börja om, blir för många år att ta igen här på forumet
Kram på dig! Angående våran thing, så kanske vi får fixa det till nästa säsong? Känns som tiden rinner iväg.
Varför då? Säg, säg, säg, säg, säg!Pinky skrev:2424258Får väl önska dig välkommen hit då . Personligen så vill jag börja om här på SH minst 1 gång i veckan .
hållundan skrev:2424614Varför då? Säg, säg, säg, säg, säg!
watson skrev:2423606Hehehe... You shuldent have....
Välkommen hit då, efter lååång tid. En sak att tänka på.. ALLA är annorlunda bakom skärmen!
/Carin
Drakkvinnan skrev:2424719Inte jag
Nursey skrev:2423148Hej Ilma jag har en Bandit men vill prova en KTM (bara prova )
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |