Ghostery, så slipper du spionhittepå som sträcker sig över flera sidor med...
Håller med om att det är lite mycket just nu, men Egmont har ägt sidan i 6 år nu. Så det är inte så att det historiskt varit illa pga Egmont. Men det har visat sig att många annonsörer vill annonsera på SH och när utrymmet tar slut måste fler till och periodvis kan det därför blir många på skärmen samtidigt.
Samt är det så att annonserna är RELEVANTA. Det är inte vad som helst som det görs reklam för. Så lite OK får det vara att klicka bort ett fönster, eller skrolla lite.
Hoppas ni kan stå ut, det lär minska när säsongen är helt igång och eller hösten anländer... inte mycket tröst kanske.
Btw, angående byta av s.k "ramverk" för sajten har prioriteten på det reducerats då vi inte behövde göra den serverflytten som låg på schemat. Men det kommer, snart.
Men det har visat sig att många annonsörer vill annonsera på SH och när utrymmet tar slut måste fler till och periodvis kan det därför blir många på skärmen samtidigt.
Nej, fler måste inte till - man kan tacka nej om man inte är för girig alt. tänker för kortsiktigt.
En känslig balansgång detta... Om alla här börjar köra adblockers mm. lär annonsörer dra öronen åt sig och då har vi snart inget sporthoj.com kvar om inte någon kliver fram med ett fint sponsorbidrag ...
Feedback på de mest påträngande annonserna kanske är bra dock, storleken på banners etc. kan säkert diskuteras...
Samma här. Den där vita ytan till höger klickar jag nog på varannan tråd jag läser.Jag tror att det jämnar ut sig, jag felklickar 150-200 ggr om dan känns det som och hamnar på annonsörernas sida. Så sporthoj.com går nog runt i annonsintäkter bara på mig...
Samma här. Den där vita ytan till höger klickar jag nog på varannan tråd jag läser.
Jag gjorde en liten ändring i CSS-koden för sidan nu. Jag tror det ska lösa biffen
Om inte... säg till!
Nu tror jag väl knappast att EGMONT GROUP som äger sajten STORTHOJ.COM och som hade en...En känslig balansgång detta... Om alla här börjar köra adblockers mm. lär annonsörer dra öronen åt sig och då har vi snart inget sporthoj.com kvar om inte någon kliver fram med ett fint sponsorbidrag ...
Feedback på de mest påträngande annonserna kanske är bra dock, storleken på banners etc. kan säkert diskuteras...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|