Det är precis det de gör. Och tyvärr tror jag inte att någon av de ansvariga bryr sig. Hade de brytt sig så hade sajten varit snygg, användarvänlig och den hade framförallt fungerat. Nu är det bara skit rakt igenom, bortsett från de tusentals inlägg som medlemmarna postat genom åren.
Hoppas något nytt och fräscht uppstår ur askan...
Tryck på länken och använd tillägget Adblock plus. Med tanke på att reklamen blir obefintlig och att det är så lätt att fixa så får man inte gnälla.
som "custom filter" så annonserna fungerar som de ska, annars kanske du missar nån som säljer en KTM mugg eller brödrost@@http://www.sporthoj.com/data/annonser/bilder/
Glöm inte lägga till som "custom filter" så annonserna fungerar som de ska, annars kanske du missar nån som säljer en KTM mugg eller brödrost
Lade till Adblock plus nu till Chrome och nu ser sporthoj.com ut som det skall göra. Fy fan va skönt!
Länk för intresserade:
https://chrome.google.com/webstore/...fhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb/related?hl=sv
Jag har faktiskt varit mot ad-block för att jag vill att siterna ska få reklam för mina besök. Men nu är det faktiskt befogat att lägga in det.
Man får helt enkelt vitlista dom siter som har måttlig mängd reklam.
Jag har inga stora problem med reklamen. Visst har jag klickat fel några gånger på iPhone 6an eller min iPad mini men det går att komma åt knappen "Nya inlägg" om jag zoomar in ordentligt. På jobbdatorn och datorn hemma så har jag AdBlock. Så jag ser all reklam då jag surfar in här flera gånger om dagen på jobbet, i soffan, på muggen .
Så här gör du
Installera AdBlock + ghostery
Ghostery stoppar dessa spårare (7 stycken)
ADTECH
Reklam
Enreach
Reklam
Facebook Connect
Widgetar, Social
Google Analytics
Analys, Analytics
TNS
Analys
AdBlock stoppar 8 stycken (deras databas är på över 800k)
Blockerade tillägg:
8 på den här sidan
809938 totalt
Jag är inte motståndare till reklam, men det ska finnas en balans.
Varför loggas man ut hela tiden (
Nä, om man skulle köpa sig ett gäng utombordare kanske...
View attachment 421010
Du ska va glad att det inte dyker upp en massa läderhuvor, dildos och andra bra-att-ha-grejer, för då hade nog mamma gett dig bannor!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|