Böter, behöver jag betala?

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
polisen ringde imorse, min bil stod på cyckelbanan, ungefär där jag hade parkerat i onsdags. :D

uppenbarligen är det nån attackflata som roat sig på fyllan, men frågan kvarstår, tror ni jag behöver betala? ringde tillbaka till polisen som ringde och väckte mig, han sa att jag får ringa trafiavdelningen på måndag...

Bifogat

• IMG_0048.jpg
    IMG_0048.jpg
    93.8 KB · Visningar: 370

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Se över ditt avgassystem! Det läcker....löv?:va
Äh, det måste väl gå att lösa. Är du säker på att du var nykter när du parkerade den? :ajabaja
Se om det finns skrapmärken eller dyl i gatan eller med lite gummirester eller dylikt. Kör igång en hela sci-verksamheten!:)

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
alltså, bilen står där jag ställde den, fast några har lyft upp baken på cykelbanan.... :näsblod

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Hoj
Thundercat-98 ¤såld¤ Husaberg 650-03¤såld¤ FZR1000 89
inte så kul med böter,men kan ändå inte låta bli o tycka att det är lite roligt... :pannkyss har du gett upp alla finbilar nu? sist jag träffade dig hade du väl en 330 o sen hörde jag rykten om en supra? är det den på bilden? :tungan

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Ännu en nackdel att ha en liten bil!

:)
det är pendlarbilen till jobbet, vi samåker, så jag kör bara var 3e vecka eller vad fan det blir :D

inte så kul med böter,men kan ändå inte låta bli o tycka att det är lite roligt... :pannkyss har du gett upp alla finbilar nu? sist jag träffade dig hade du väl en 330 o sen hörde jag rykten om en supra? är det den på bilden? :tungan

sjävla grejen är ju skitkul, förutom boten då, men det lär väl lösa sig kan tänkas... :gnissla

vem är du då?
japp, bmwn var för nåt år sen, efter det så köpte jag en supra, och byggde singelturbo på, men jag tröttnar så fort... blir en jänkare till i vinter iallafall:yoparty

Last edited:

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Hoj
Johan...har träffat dig ett par gånger med fröken kindlund :D vad blir nästa bil då ? en charger är ju aldrig fel? :tummenupp

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Hoj
Är du nöjd med hojen då? var ute o åkte med rikard häll en sväng i veckan,visste inte att du kände honom o gustav.. var förbi där du gaddar dig i kumla oxå... den du har gjort ser jävligt fet ut ... kan du pma mig hur mycket du pröjsar där??

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Är du nöjd med hojen då? var ute o åkte med rikard häll en sväng i veckan,visste inte att du kände honom o gustav.. var förbi där du gaddar dig i kumla oxå... den du har gjort ser jävligt fet ut ... kan du pma mig hur mycket du pröjsar där??

jorå, hojen är jag svinnöjd med, rätt lagom med effekt som förstahoj iallafall!
häll å gustav har jag gått i samma klass med på gymnasiet! :yoparty

tatueringen är det kompispris på, så den kostar inte så mycket, i vanliga fall tar han 1000:-/h vid flera sittningar tror jag

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Hoj
jorå, hojen är jag svinnöjd med, rätt lagom med effekt som förstahoj iallafall!
häll å gustav har jag gått i samma klass med på gymnasiet! :yoparty

tatueringen är det kompispris på, så den kostar inte så mycket, i vanliga fall tar han 1000:-/h vid flera sittningar tror jag

samma klass som dom där,stackars dig det måste ha satt sina spår :näsblod :D Jag får se till o bli kompis med han där ute oxå så att det blir kompispris då :pannkyss :D

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Har en kompis som råkade ut för samma sak för många år sen, fast då var det en hundkoja och dom hade lyft upp hela bilen på trottoaren. Han slapp böter, snuten garvade bara.

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
General Lee i ny tappning?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...