Bōsōzoku-tråden

Det är lite talang bakom att få hojen att låta sådär. Testa på era så skall ni få se..
Ja, eller så avstår jag från att testa :gnissla

I något slags dimma uppenbarar det sej att ursprunget var en hemlig grupp betatestare som hade till uppgift att prova hållbarheten på de Japanska hojarna.

Men för att folk inte skulle känna igen prototyperna så "maskerade" man både hojar och förare.

Sen fick de sticka ut i verkligheten och försöka köra sönder prylarna bäst de kunde och det är därför Japanska motorer är så hållbara.

Sen lyckades testarna rymma och hela konceptet spred sej......

Puh, nu vaknade jag igen, det måste varit en mardröm :D

tumblr_mmo9map7BN1rb4g37o1_500.jpg

tumblr_mwbek71khF1rm8amco1_500.jpg

tumblr_mwbek71khF1rm8amco2_500.jpg

tumblr_mwbek71khF1rm8amco3_500.jpg

tumblr_n19ktuithg1qa2t6ho1_500.jpg

tumblr_mf5m7vxO7W1qf9rh7o1_500.jpg

tumblr_ml69gvW8DH1s9izb7o1_500.jpg

Jag tycker det här fenomenet är vansinnigt kul och kan någonstans till och med gilla designen på hojarna. Individualism FTW!

Med detta sagt är jag ändå rätt glad att jag inte har ett Bōzōzoku-gäng i kvarteret då jag är tämligen säker på att jag rätt snart skulle tröttna på oväsendet.

Haha...Japaner är som dom är, visserligen skitfula hojar, men kul att titta på! Om man har spelat Mass Effect ser man viss likhet med Geth-robotarna...

Inte dags att de börjar byggas lite såna här hojar i sverige med, istället för könlösa kaffe rätters som de börjar finnas 13 på dussinet av? :va

Någonstans har det brunnit fullständigt, men visst kan man känna igen lite Geth i nån kåpa. ;)
Det gör inte moddarna vettigare eller mer individuella då det som i de flesta japanska trender finns ganska strikta "regler".
Men jag gillar å andra sidan inte 13 caferacers per dussin heller så jag är väl bara grinig rent allmänt... :D

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick