Lindén
Slutkört!
Fusk med mongotard ju
Lindén skrev:2245070Fusk med mongotard ju
Vi (SMC Stockholm) hade också en kollision (lindrigare) på Gelleråsen 3/6.TinaTjejen skrev:2244799Det är ok med de två förarna som kolliderade på banan, ...
Jo dem funkar ju e jobbigt o gasa om i kurvorna bara med ybervarma däckZone skrev:2245157Näää, jag tyckte det var helt ok idag
highside skrev:2245315Vi (SMC Stockholm) hade också en kollision (lindrigare) på Gelleråsen 3/6.
Man kanske skall lägga blickövningen tidigare på dagen
Kul att det blev så lyckat.
Hade gärna kommit och observerat men det blev inte tid till det, den här gången,
Som dina framdäck (slicks) såg ut idag kan man ju fundera på om du har framhjulsdrift på din moppe...Lindén skrev:2245400Jo dem funkar ju e jobbigt o gasa om i kurvorna bara med ybervarma däck
Skit snygga kort!Jezqio skrev:2245559Riktigt skojig bana det där
Boka in den snart igen tack!
Lyckades få till några bilder oxå
finns här!
sorterade efter grupper
Vi skulle ju öva gas i kurvor fick jag ju berättat för mig.... Synd bara inte däckena hölln'Lasse skrev:2245599Som dina framdäck (slicks) såg ut idag kan man ju fundera på om du har framhjulsdrift på din moppe...
Kan bara hålla med!Dr.Bike skrev:2246049Toppenbilder!
Både Jezqio och WestW är super på att plåta!
Det är INTE kökörning det handlar om.RookieSM skrev:2245058Om det blir fler gånger..
Är det fri fart eller åker man ständigt bakom/före en instruktör?
hoppas det blir fler, hörde några igår som pratade om köriningen och det verkar ha varit riktigt bra så det vore kul att testa den banan.TinaTjejen skrev:När jag lämnade nycklarna till herrn vi haft kontakt med för att få hyra Pepparroten så verkade han mycket positivt inställd till fler dagar på banan och undrade vilka fler datum vi var intresserade av.
TinaTjejen skrev:2248703Jag vill ÅXÅ ha långa ben!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|