sandstream
Guest
Vågar du inte självVictor skrev:Du kan få låna min gathoj om du vill sätta gatåkaren på plats.
Vågar du inte självVictor skrev:Du kan få låna min gathoj om du vill sätta gatåkaren på plats.
sandstream skrev:Vågar du inte själv
Kom båda två så ska jag köra ifrån erVictor skrev:Du ska väl ha en ärlig chans? Goodstuff kör tvåtakt, van vid riktiga banor och inte en cyckelstig lagd i en åtta så det kanske kan bli jämt.
Kul att ni tror så mycket om andra...Victor skrev:Du ska väl ha en ärlig chans? Goodstuff kör tvåtakt, van vid riktiga banor och inte en cyckelstig lagd i en åtta så det kanske kan bli jämt.
Affe_R1 skrev:Kul att ni tror så mycket om andra...
Om jag inte mins helt fel så hade Goodstuff en TRX för ett par år sedan,
då var han iaf en av dom snabbare ute på Rörken
....och ja, Rörken är inte som den var för ett par år sedan,
utan den räknas nu som en B&K kurs i litet format
sandstream skrev:Kom båda två så ska jag köra ifrån er
Hallå!Victor skrev:Jag kan bara svara för mig och jag tävlar inte på SMC-körningar. Det får man inte. Tänk på andras anseende och försäkringar nu och dämpa ditt hävdelsebehov en smula nu.
Det ÄR en gokartbana så det är inte mycket att hymla om men yr blir man inte, bara jäkligt tröttVictor skrev:Men alla som kör på rörken verkar så stingsliga över att det "bara" är en liten gokartbana. Det är säkert jättenyttingt att snurra runt där tills man blir yr.
Har du käkat taggtråd eller...Victor skrev:Du behöver inte Ni:a mig. "Victor" eller "du" funkar.
Jag vet att han hade en TRX förut och han körde den på minuten runt svista -03. Jag menar inte att han är långsam utan bara påpeka att det är en skillnad på en gokartbana och en racinganläggning.
Men alla som kör på rörken verkar så stingsliga över att det "bara" är en liten gokartbana. Det är säkert jättenyttingt att snurra runt där tills man blir yr.
Med betoning på då...Affe_R1 skrev:då var han iaf en av dom snabbare ute på Rörken
Det sitter nog i ryggmärgen och du kan få låna min lilla moppe runt om du villGustav O skrev:Med betoning på då...
Minst ett kilo måste han har fått i sig igårAffe_R1 skrev:Har du käkat taggtråd eller...
WilleZL skrev:insturktörerna ..
tobbe #11 skrev:Turkisk instruktör?
Tycker den var riktigt bra, i stil med att man kan "övertrakassera kontot" strax innan den 25:e.
Japp!WilleZL skrev:Flera har redan svarat men vill bara nämna (vilket inte framgått) att det kostar 100 kr även om man är direktansluten medlem i tex SMC Sthlm. Man måste alltså vara medlem i Uppsaladistriktet för att slippa betala 100 kr.
sandstream skrev:Japp!
Jag har snart tjänat en förmögenhet på att vara med i Uppsala istället för Stockholm
Första måndagen i majtvålen skrev:Så när är den första Rörken körningen nästa år?
"Sparat" var självklart ordet jag letade efterDr.Bike skrev:Älskar ordet "tjänat" i sammanhanget!!
Min kvinna brukar "tjäna" pengar då hon har varit ute en hel dag och shoppat!
Såklart! Vad trodde du?Dr.Bike skrev:Älskar ordet "tjänat" i sammanhanget!!
Min kvinna brukar "tjäna" pengar då hon har varit ute en hel dag och shoppat!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|