Magnus skrev:...Till tävlingen: 4:a sammanlagt och 1:a i Rookie 600 FAN VA KUL!!!
Grattis och lycka till under säsongen!
Magnus skrev:...Till tävlingen: 4:a sammanlagt och 1:a i Rookie 600 FAN VA KUL!!!
Magnus skrev:Tack.
Ja va säger man. Det är kul som fan. Mitt första race också. Hade ju inte väntat mig att det skulle gå så bra. Måste nog sova på saken så man fattar riktigt.
Nästa gång ska du inte få köra om mig så lätt. Ett stort grattis.Magnus skrev:Tack.
Ja va säger man. Det är kul som fan. Mitt första race också. Hade ju inte väntat mig att det skulle gå så bra. Måste nog sova på saken så man fattar riktigt.
Grattis du körde som en gudMagnus skrev:Tack.
Nr:18 skrev:R1:an var gixxer rules, han bröt en fot, stukade menisken i andra knät, allmänt blåslagen. Dock inte värre än att han kom till banan under ERF:et för att kolla målgången.
Victor skrev:Stort grattis, siktar du på att ta hem R600 i år eller?
Ingen supermanklibba, det är en 5:aMagoozi skrev:Var ju skönt att höra, att det inte blev några värre skador. Tyckte det såg riktigt läbbigt ut.
Btw. Din gixxer var lätt coolast med supermannen nummerklilbborna. Riktigt ballt!
Det lär nog dröja ett bra tag. 3 mellanben i foten paj tar ett tag att läka.Magnus skrev:Skönt att det gick "bra" med honom och hoppas att han är tillbaka på banan snart
Ja jössesMagnus skrev:Tack!
Tydligen så var inte de snabba förarna med i detta racet så vi får väl se om man tar hem skiten.
/En lite lagom förfriskad R600 pilot
GSXR1100R skrev:Ja jösses
Lasen skrev:Det var mycket retligt Jag ledde med 6 sekunder när jag gick omkull på 11:e varvet.
Jag måste ha en som sköter min depåtavla.
gixxer-rules skrev:Tjabba gott folk, som nr:5 sa så e man ju lite blåslagen och en fot å vänster knä som varit bättre!
Lå å fajtades om andra platsen när jag fick en highsider in i nyhemsböjen.
Det blev en liten flygtur där in i däcken bredvid banan ochsen va jag väldigt stilla
ont i hela kroppen var även borta en minut eller två...
De e ju rejs om en vecka!! nu måste jag bli frisk!!
Läkaren tyckte att jag skulle ta de lungt ett tag nu 4-6 veckor!!
så de e la bäst man lyder han.
// Mathias #104 R1000 på Falken
Ps. någon som har krasch kåpor, instrumentering och avgassystem till en R1-02 Pm:a mig Ds.
Mille-R skrev:Slutade 12:a bland 600rna o 17 totalt. Är ganska nöjd med det eftersom det var både premiär på hojen och för i år. Kul som fan var det i alla fall
Lasen skrev:Din vurpa såg inte trevlig ut. Jag satt på muren precis bredvid.
Jag fick också en highsider men den klarade jag men sen körde jag ut i gräset och då var det slut.
Jag behöver ljuddämpare & mellanrör till ett Arrows titan helsystem till GSXR1000 -03. Det är bråttom nu så jag kan köra Anderstorp på torsdag.
Aj aj..... de var mig du bromsa om på start/mål rakan innan du fick highsidern... såg läskigt ut å ja va bra nära att braka rätt in i dina "delar"... Hoppas du återhämtar dej snart... )gixxer-rules skrev:Tjabba gott folk, som nr:5 sa så e man ju lite blåslagen och en fot å vänster knä som varit bättre!
Lå å fajtades om andra platsen när jag fick en highsider in i nyhemsböjen.
Det blev en liten flygtur där in i däcken bredvid banan ochsen va jag väldigt stilla
ont i hela kroppen var även borta en minut eller två...
De e ju rejs om en vecka!! nu måste jag bli frisk!!
Läkaren tyckte att jag skulle ta de lungt ett tag nu 4-6 veckor!!
så de e la bäst man lyder han.
// Mathias #104 R1000 på Falken
Ps. någon som har krasch kåpor, instrumentering och avgassystem till en R1-02 Pm:a mig Ds.
Mille-R skrev:Var i Kungälv o köpte en R6:a på fredagen, hade tänkt o hinna till träningen kl 12 men kom tyvärr först kl 14 så då vart det uppackning och fixa hoj så precis till kvalet kl 15 han jag nästan klart. Rullade några varv på förstakvalet för att känna på hojen och nya bansträckningen. Andra kvalet så gasade jag lite i alla fall så man kvala 21:a. Slutade 12:a bland 600rna o 17 totalt. Är ganska nöjd med det eftersom det var både premiär på hojen och för i år. Kul som fan var det i alla fall
Hoppas få med mig paraplyflickan nästa gång
Behövdes ju inte direkt igår då det inte va många grader varmt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|