B-race vilka är med och hjälper till

Nordgren

Team ägare, fd racerförare
Gick med
12 Mar 2003
Norra Sverige, Nykvarn ett sten kast från fjollträ
Hoj
Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR
B-race, vilka är med och hjälper till?

Det är roligt att se att det verkligen börjar hända saker och personer gör något. Så jag tänkte att de som gör något kan ha denna tråd för att diskutera och berätta vad de gör. Hoppas nu inte den blir tom bara.

Själv jobbar jag vidare med att få in pengar till SM och att föröka få alla arrangörer att ordna B-race.

Om det är någon som bor i närheten av Midlanda är det bra om de samlar sig för att få till ett B-race där. Det finns de som visat intresse med självklart behöver de påtryckningar och hjälp.

Om det är någon som ser som sin uppgift att vara lite av en samordnare så hör av dig.

Till er som ännu inte engagera er, skriv vad ni kan tänkas göra och var ni bor så finns det säkert någon klubb som behöver hjälp.

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jag försöker dra i lite trådar för att få fram pengar till tv-produktion för sm. Samt att jag på ett eller annat sätt ska försöka hjälpa till med den tänkta b-serien nästa år. Men jag tänkte kolla och se hur och vad för saker som kommer debatteras i helgen också.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag vet att cdbjörkman(?) vet en del om Midlanda och de planer som smids inför kommande år och sen har vi Fohlin på Gotland Ring.

Själv har jag värvat två nya medarbetare till roadracing.se som kommer ordna uppdateringar dag för dag, fotografering och eventuellt reportage från tävlingarna.

Kommer även köra funkis på de B-race som jag inte deltar i. Har lovat mig själv att sätta nån sorts rimlighetsgräns åp tävlandet nästa år.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Chrille skrev:
Jag vet att cdbjörkman(?) vet en del om Midlanda och de planer som smids inför kommande år och sen har vi Fohlin på Gotland Ring.

Det planeras inför ett B-race på Midlanda. Tyvärr vet jag inte så mycket mer för tillfället. Tanken var att det ska hållas i början på sommaren men inget är spikat ännu.

Jag kommer att skriva såfort jag vet mer (är inte inblandad i planeringen, iaf inte än).

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag skall hjälpa till så gott jag kan för att arrangera ett B-race på Knutstorp. Jag är inte rätt man att dra i det eftersom jag inte ens vet om jag kommer att ställa upp själv. Den självklara förhoppningen är dock naturligtvis att jag skall tävla själv. Men när det gäller att planera, prata med Hyllinge, funktionärsbiten osv lägger jag gärna ner lite jobb på det. Det jag antar att vi först behöver göra är att skapa ett vettigt och trovärdigt "prospekt" att presentera för Hyllinge - jag tänker då på saker som klasser, tider, arbetsfördelning (vad vi kan hjälpa föreningen med, vad vi behöver deras hjälp med), datum osv.

nr12

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
honda rs
Ställer gärna upp som besiktnings funkis har steg 1 kurs
eller som förareutbildare för B-licens.
om inte det krockar med något annat åtagande :öl

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kan mycket väl tänka mig att ställa upp som resurs för att ragga funkisar till arrangemang. Främst till race på Åsen, Sviestad och Mantorp eftersom det är närmast dät jag bor.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag hjälper gärna till så mycket jag bara kan :hej

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...