Meli
swemoto.com
isåfall finns det flera olika Gp kopior för det är en kille som kör med oss vars Grc Gp kopia väger 35 kg.. så det så!
alla våra på www.minimotocenter.se väger ca 24kgBinnike_Swe skrev:Min är gjord i ståloch väger säkert 35kg,
finns det dom som har fått alu ram?
Ravetrancer skrev:Mne lägg av nu med ditt snack.
Har vägt den idag och den väger torr 24kg, välkommen att väga den, ja den med deltaboxram![]()
Meli skrev:du kanske borde ta reda på fakta innan du kommenterar mina inlägg!
Firewheel skrev:om ravetrancer har vägt den och talar sanning så kan vi inte seja så mycke, Men ja håller me dej om att Kopiorna känns lite tyngre endå....
ja det var jag och jag grundade på att jag själv importerar sådana och gick ut och vägde den. Du sa deltaboxranm och jag antog att du menade aluramen, andra har jag inte hört talas om.Meli skrev:killen som jag känner har också vägt sin och den hamnade på 35 kg... sen sa jag aldrig att ravetrancer hade fel men han var ju framme och högg direkt och sa att det inte stämde som jag sa
Ravetrancer skrev:ja det var jag och jag grundade på att jag själv importerar sådana och gick ut och vägde den. Du sa deltaboxranm och jag antog att du menade aluramen, andra har jag inte hört talas om.
Soory om jag högg, men kändes bara som att du vill klanka ner på kinesmoppar hela tiden.
Mvh R¤ejvis
du köpte den av mig ja.Mobne skrev:Jag köpte min grc kopia i göteborg. Den har aluram och ser ut som alla andra grc kopior (b2/908).
Min väger runt 30kg och har kollat upp ramen med magnet så de verkligen är alu. Nu är de väll så att kineserna använder en billigare aluminum i fälgar och ram för att få ner priserna. Den är säkerligen tyngre.
De ja kom fram till va att de inte finns nån stålramsverision (verkar ju konstigt iaf) men att aluramsverisionen inte väger några 24kg iallafall. Snarare 29-33.
Sen beror de väll kanske lite på vilken våg man väger med.
Min grc går väldigt bra och är supernöjd med den oavsett om den väger 6kg mer än originalet som ska väga 24 eller?
Ni som tror er ha stålramar kan ju ta fram en magnet samt kolla på hur svetsarna ser ut. En tigat aluram har ju väldigt stora och snygga svetsar samt att magneter inte alls fäster på dem.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |