va faen? vart stoppar du mjölken?beanie skrev:2602155Klart man ska ha backspeglar... Hur ska man annars fixa frillan när man knoppar in på Ica för att handla mjölk
va faen? vart stoppar du mjölken?beanie skrev:2602155Klart man ska ha backspeglar... Hur ska man annars fixa frillan när man knoppar in på Ica för att handla mjölk
pakopak skrev:2601911styrmonterade? har aldrig sett nån sporthoj med backspeglarna på styret...
pakopak skrev:2602173va faen? vart stoppar du mjölken?
Blinkers ja! hur fan ser du bakåt med dem?wonderwizard skrev:2602209jag hade styrändsblinkers på min gamla ju... avsedd för R1
hämtade faktiskt en påse mat på mcd, höll på att tappa skiten i sista korsningen.wonderwizard skrev:2602213in med magen & mjölken innanför stället
har till o med köpt pizza & tagit med hem på hojen... inga problem alls.
pakopak skrev:2602216Blinkers ja! hur fan ser du bakåt med dem?
Dominator-Rocks skrev:2602055Gillar du och polera eller har du en nylackad knarr? Den är ju ÄCKLIGT blank/röd!
Edit: Har den kanske fått en omgång i Photoshop?
Är inte dom övriga kostnaderna som det medför att landa på sidan så stora att speglarna är en fis i rymden?WebGringo skrev:2602228normalt sett kör jag utan, blir satans dyrt o byta var gång bågen landar på sidan.
dock , ska jag ut o köra motorväg eller dyl så blir det o skruva på dem.
Bubbas skrev:2601819Är det många som demonterat speglarna?
Vilka fördelar, resp nackdelar, finner ni?
Har själv plockat bort mina. Tittade bara i dem vid touringkörning. Tycker att min hoj blivit smidigare, nättare.
Kan jag få köpa din hjälm? Den måste vara unik eftersom du hör att nån är på väg om dig i 200 blås.hajtand skrev:2602246Emot, full fokus framåt som gäller för mig! ovant i början men känner inte alls att jag saknar de nu. Man hör ju ändå i hjälmen om nån e på väg att köra om, då är det bara att gasa som fan! oavset bana eller allmän väg hehe
Freedom skrev:2602257Kan jag få köpa din hjälm? Den måste vara unik eftersom du hör att nån är på väg om dig i 200 blås.
Freedom skrev:2602257Kan jag få köpa din hjälm? Den måste vara unik eftersom du hör att nån är på väg om dig i 200 blås.
Freedom skrev:2602212Det är väl bara puckon och självmordspiloter som gasar runt utan speglar, snacket att speglarna sabbar vägegenskaperna hör inte hemma i diskutionen om man gasar på allmän väg. Kan förstå att man inte använder dom när man är på bana, går att tjäna en tiondel där men på allmän väg är man bara dum om man plockar bort dom. Det finns alltid dom som gasar fortare än du gör och då är det alltid trevligt och kunna se dom komma upp bakom dig.
Marie L skrev:2602475Du och de andra sporthojsnissarna skulle bara ana vad man kan transportera på en hoj.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|