Bactor MC - Efter att ha haft min S1000RR där..

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Återigen =D
Tack som fan Mats o Pelle på Bactor. Monterade på helsystem och PCV. Urtrevligt och det blev grymt bra.
Kvalitet rakt igenom, gör inte ett dugg att det är 4 timmar totalt att ta sig dit o hem. Hellre det och veta att det är folk som verkligen bryr sig om att det ska bli kanon :)

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Instämmer även jag efter att ha gjort ett första besök nyligen!
Proffsigt, trevligt bemötande och absolut väl värt "resan" :)
Rekommenderar Bactor varmt

Enchantment

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
cbr1100xx gasgas 300
Ja kanske, men det verkar ju vara ett vinnande koncept och då kan man nog stå ut.
Tex frisörer klarar ju det så varför inte mekar?

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
Lämnade just in hojen där själv, känns riktigt bra. Det är inte ofta man blir glatt överraskad av det trevliga bemötandet och att man känner sig helt trygg när man lämnar in hojen. Önskar att fler vore som dom.

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Kommer behöva byta däck och kanske lite andra smågrejer snart och funderar på om det kanske vore värt att åka 15mil enkel resa för att göra det hos bactor om de är så bra som utlovat.

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
Kommer behöva byta däck och kanske lite andra smågrejer snart och funderar på om det kanske vore värt att åka 15mil enkel resa för att göra det hos bactor om de är så bra som utlovat.

Jag står fortfarande fast vid mina tidigare inlägg. Haft hojen på ytterligare service där och är helnöjd. Fick även grym hjälp på senaste bankörningen med Cashback då de hjälpte mig med mina däck + en trasig växelpetare...GRATIS! Det är service på hög nivå.

Van Heden

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
BMW S1000RR, BMW GS
Kan bara hålla med, Mats och Pelle har under vintern hjälp mig med min hoj (S1000RR) i olika omgångar. Super nöjd. Dem serverar även GS:en med vanlig standard service, men till betydligt bättre pris än jag normalt betalar. Men som sagt har dem vart jä... duktiga och hjälpsamma med RR hojen.

Julleruff

EX-Racingwannabe!!
Gick med
1 Aug 2007
Hoj
ECX125
Stämmer in i lovsången till Bactor MC.

Grymt bra bemötande hela vägen och med i min beställning var en snygg gest, en note om hur klibbigt mitt nya luftfilter är + ett par gummihandskar med i leveransen!

IMG_3085.jpg

Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...