Har du sett en fin flicka i jeansshorts?
Antagligen inte. Så fall hade det kanske uppskattats
Och som jag skrev tidigare. Det är en sak att googla det och en sak live. Aldrig att det ser så bra ut i verkligheten.
Last edited:
fyfan så fel du harAldrig att det ser så bra ut i verkligheten.
För att vara "modestudent" är du förvånansvärt onyanserad men samtidigt förutsägbart förmer.Du hänger inte me i modetrenderna va?
För att vara "modestudent" är du förvånansvärt onyanserad men samtidigt förutsägbart förmer.
Bara för att tant inte klär i jeansshorts behöver hon inte bli avundsjuk när de yngre förmågorna med päronstjärtar stoltserar i dessa. Måhända är det inte ett plagg för staden, men det har inte heller åsyftats. Jeansshorts är och kommer att förbli det tredje benet i festivalernas tripod.
Tyvärr börjar även jag bli för gammal för att fånglo, det närmar sig snart anständighetens gräns.
Jag kommer genast att tänka på Daisy Duke. Har inte kikat på bilderna men gissar det finns några godbitar.
Så där ser det ALDRIG ut live!
Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.
Är det därför kvinnor fortfarande traskar runt i högklackat?Jag har svårt för att förstå att den stilen överlevt så länge.
Opraktisk klädsel brukar försvinna ganska snabbt.
Så då stämmer inte teorin om obekväma kläder? kanske undantaget som bekräftar regeln?Nej, det är för att säkra sin plats i evolutionen.
Det är bara dumt att kalla okända vid förnamn, blir lätt lite fånigt att hålla på och gissa sig fram i såna lägen...Att kalla okända vid förnamn?!
Känner du dig blåblodig?
Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|