Badpojkar sökes

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Detta borde vara rätt forum att fiska i :tungan

Jo, jag behöver hjälp.. Syrran gängar sig den 1:a sept. och jag skall hålla i möhippearrangemanget :tuttar

Jo såhär är det, jag hade tänkt överraska syrran med en liten fotografering i det gröna med några härliga badpojkar :kär Och det är här ni grabbar på SH kommer in... det kanske finns några orädda grabbar som skulle kunna tänka sig att fotas i shorts/speedos/badbyxor tillsamman med en puma (ja hon har "sillisar" för er som funderar över det) och vi bjuder på dricka förståss :yoparty Lite info; Syrran är 31 bast och vi övriga tjejer i möhippeligan som skall förgylla hennes dag är allt från 25 och uppåt och vi kommer att hålla till i Stockholm.....

Jag är ute i god tid, för det är mycket som skall planeras.... Detta lilla fotoevent tänkte jag arrangera i slutet på aug, en lördag givetvis. PM mig om ni är up for the challange. Det handlar om en kul grej och syrran skall få lite härliga bilder att njuta av när hon sedan sitter hemma i soffan och ruttnat på gubben mouhahahahaha :hihi

Som sagt skicka ett PM så får ni mer detaljer :banana

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Detta kan bli klassiskt. Jag förutsätter att bilderna kommer hamna som banner här på sporthoj :tuttar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Behöver ni någon i grön badmössa, med uppblåsbar flytring runt midjan och en badanka i vardera hand?

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Modigt drag att lägga detta förslag på SH!:tummenupp

Får dock avböja med hänsyn till att jag endast badar i klassisk manlig bad-dräkt á lá 1912.

Fredriksson

Det är bare å åk
Gick med
29 Jun 2009
Hoj
Kawasaki ER-6n 2007
Haha fan va sånt här är roligt! Skämma ut sig på sin egen bekostnad för att glädja andra :D Hade det inte vart 50 mil ifrån Trollhättan till Sthlm så hade jag och ett gäng polare kommit direkt!!!:kär Men hoppas du hittar dina badpojkar, lycka till :hej

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur snygg mön är och hur mkt sillisar hon har är ju ointressant, hon är ju tingad.

Hur är det med resten av 25-30 åringarna :7peta? :fyllisar:hihi:tuttar:tuttar:tuttar:fyllisar :ligga

Jag är också semi-tingad, men för andra som inte är det, eller om du ställt frågan för 5 år sen.. Så hade det ju varit relevant att ställa upp på lite plåtning mot dricka och singelbrewdar på möhippa som är bittra för att kompisen hittat "rätt" och ni andra inte ;)!! Score-potentialen är generellt hög där :hihi

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Hur snygg mön är och hur mkt sillisar hon har är ju ointressant, hon är ju tingad.

Hur är det med resten av 25-30 åringarna :7peta? :fyllisar:hihi:tuttar:tuttar:tuttar:fyllisar :ligga

Jag är också semi-tingad, men för andra som inte är det, eller om du ställt frågan för 5 år sen.. Så hade det ju varit relevant att ställa upp på lite plåtning mot dricka och singelbrewdar på möhippa som är bittra för att kompisen hittat "rätt" och ni andra inte ;)!! Score-potentialen är generellt hög där :hihi

Du är inte dum du.

Hm, jag ställer upp!!

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Halloj har fått ett PM, det här kommer gå lysande.

För er som funderar, det kommer att vara en blandad kompott med tingade samt otingade brewdar....

PS! Mångfald är också en detalj för ett lyckat foto shoot, dvs sexpack gör inte hela bilden, en juste badring fungerar den med :crash

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Halloj har fått ett PM, det här kommer gå lysande.

För er som funderar, det kommer att vara en blandad kompott med tingade samt otingade brewdar....

PS! Mångfald är också en detalj för ett lyckat foto shoot, dvs sexpack gör inte hela bilden, en juste badring fungerar den med :crash

Vill bara få påpeka att det är en alldeles underbar möhippe-idé.

Skulle jag va tjej hade jag också velat ha sånt! :)

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hejsan så här är det jag kan ställa upp lixom men då vill jag veta allt!..
1 Är hon singel?
2 Är hon fin?
3 Är nån runt 20 25 år å snygg?
4 Så fall är dom singel?
5 Kommer du slå ihjäl mig för detta?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hejsan så här är det jag kan ställa upp lixom men då vill jag veta allt!..
1 Är hon singel?
2 Är hon fin?
3 Är nån runt 20 25 år å snygg?
4 Så fall är dom singel?
5 Kommer du slå ihjäl mig för detta?

Ja hon är nog tvärsingel, det är ju trots allt bara en möhippa.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

MEnvafan, jag som precis tänkte svara "Jag får avböja för att jag är småfet" till SJP...:D Men nja, det är nog lite långt att åka för min del tyvärr (läs: som tur är)...:gnissla

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
MEnvafan, jag som precis tänkte svara "Jag får avböja för att jag är småfet" till SJP...:D Men nja, det är nog lite långt att åka för min del tyvärr (läs: som tur är)...:gnissla

Jag kan ta din plats som småfet, blek är jag också:banana :brynad:crash. Vet dock inte för tillfället om jag kommer att vara i Stockholm vid tidpunkten

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hah, jag ser inte mycket ut för världen, men skulle jag vara där kan jag säkert vara med på nåt foto iaf. ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka