Var ärliga nu.
1. Schysta naturliga bröst
2. Lagom sillisar
3. Halvfina naturliga
4. Fula sillisar
5. Planka
OK, killar ni har överraskat mig.... Har fått ett intryck av att killarna på SH är mer åt den sorten, dvs silikon killar.
Men jag får alltså justera det intrycket då
Men en liten detalj, cheyer med silikonbröst är de verkligen mer klängiga och osjälvständiga Det är inte den uppfattningen jag har av de väninnor jag har som fixat tuttarna. Det har oftast legat en estetisk tanke bakom, dvs inga jätte bomber utan proportionerligt = kvinnliga former
Skiter i boobsen men sånt här är ju skitskoj.
Jag är på om jag är hemma.
Ni har ju helt fel.
1. Planka.
2. Naturliga som sitter där de ska.
...
...
...
9. Silicondunkar
De som föredrar naturligt är i absolut majoritet, men det är silikonfantasterna som är mest högljudda. Kan förstå att ni får en felaktig uppfattning.
Grejen som tjejer ofta inte fattar är att 90% av alla killar (vare sig de erkänner det eller inte) skiljer rätt stort på vad som är "porrigt i 40 minuter en lördagnatt" och vad som är "attraktivt att äkta".
Ja min vän, jag är benägen att skriva under på den
OK, så det är vi tjejer som missat poängen Så vi låter oss övertygas av den ynka procent killar som skriker högst.... Äh, detta är ju sorgligt Har det manliga kollektivet bestämt sig för att föra oss tjejer bakom ljuset, eller är det så att ni killar som föredrar äkta inte är tydliga nog kring det
OK, så det är vi tjejer som missat poängen Så vi låter oss övertygas av den ynka procent killar som skriker högst.... Äh, detta är ju sorgligt Har det manliga kollektivet bestämt sig för att föra oss tjejer bakom ljuset, eller är det så att ni killar som föredrar äkta inte är tydliga nog kring det
eller är det så att ni killar som föredrar äkta inte är tydliga nog kring det
Ja min vän, jag är benägen att skriva under på den
Tydliga nog? Kräver ni verkligen av oss att vi skall påtala motsatsen varje gång en idiot uttrycker sina idiotiska åsikter? Då skulle vi få fullt upp...OK, så det är vi tjejer som missat poängen Så vi låter oss övertygas av den ynka procent killar som skriker högst.... Äh, detta är ju sorgligt Har det manliga kollektivet bestämt sig för att föra oss tjejer bakom ljuset, eller är det så att ni killar som föredrar äkta inte är tydliga nog kring det
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|