Badpojkar sökes

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Var ärliga nu.
1. Schysta naturliga bröst
2. Lagom sillisar
3. Halvfina naturliga
4. Fula sillisar
5. Planka

Enligt min åsikt är det:

2. Halvfina naturliga
3. Planka
4. Lagom sillisar
5. Fula sillisar

Om man ska tillåta sig att vara sådär ytlig så har ju tjejer betydligt fler kroppsdelar än bara brösten.
Anstränger man sig lite så kan nog dom flesta få till åtminstone några av dom övriga utan kirurgiska ingrepp.

Ska man vara lite seriös så skulle jag aldrig stå ut med en tjej vars personlighet inte alls matchade min. Detta oavsett hur snygga bröst hon hade.
Däremot skulle jag med lätthet låta mig charmas av en tjej med en trevlig personlighet och vackra ögon även om hon inte hade perfekta bröst.

Vad som faktiskt är attraktivt när man letar efter en partner är inte det perfekta utseendet rent estetiskt. Tänker du efter så finns det säkert några i din bekantskapskrets som har en flick eller pojkvän som inte är perfekta rent estetiskt men uppenbarligen så blev det ganska bra i alla fall.

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Way of topic men eftersom detta verkar vara det nya ämnet kommer min priolista med då ;)

2. Halvfina naturliga
3. Lagom sillisar
3,5 taxöron
4. Planka
5. Fula sillisar

Sorry plankor men jag är tuttfetish. Planka = allt under C kupa såvida det inte är en riktigt liten tjej ;)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
OK, killar ni har överraskat mig.... Har fått ett intryck av att killarna på SH är mer åt den sorten, dvs silikon killar.
Men jag får alltså justera det intrycket då :tungan

Men en liten detalj, cheyer med silikonbröst är de verkligen mer klängiga och osjälvständiga:va Det är inte den uppfattningen jag har av de väninnor jag har som fixat tuttarna. Det har oftast legat en estetisk tanke bakom, dvs inga jätte bomber utan proportionerligt = kvinnliga former :tummenupp

Grejen som tjejer ofta inte fattar är att 90% av alla killar (vare sig de erkänner det eller inte) skiljer rätt stort på vad som är "porrigt i 40 minuter en lördagnatt" och vad som är "attraktivt att äkta".

Siliconbrewdar med ett finger i håret och det andra i ***** är sånt man vill besudla på fyllan, men aldrig sätta en ring på. Ungefär som med 19-åringar...

Sjysst gjort, och med rätt argument är det en lite annan sak. Ett lyft efter graviditet t.ex gör ju sällan saken sämre. Men då handlar det mer om återställande än bimbofiering.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Skiter i boobsen men sånt här är ju skitskoj.

Jag är på om jag är hemma. :yoparty

Rakt av rätt svar! :tummenupp

Nu måste ju jag också anmäla mig, och dessutom t.v.i.n.g.a med med mig både Lorden och Plåtis (eller kalla dom för fega flickor) :mattias

Ni har ju helt fel.

1. Planka.
2. Naturliga som sitter där de ska.
...
...
...
9. Silicondunkar

Ok, för att korrigera alla tidigare inlägg. Den enda lista vi killar kommer att vara överens om är följande:

1. Bröst
2. Bröst
3. Bröst
4. Bröst
5. ...well, you get the point :D

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
De som föredrar naturligt är i absolut majoritet, men det är silikonfantasterna som är mest högljudda. Kan förstå att ni får en felaktig uppfattning.

Ja min vän, jag är benägen att skriva under på den:fakta

Grejen som tjejer ofta inte fattar är att 90% av alla killar (vare sig de erkänner det eller inte) skiljer rätt stort på vad som är "porrigt i 40 minuter en lördagnatt" och vad som är "attraktivt att äkta".

OK, så det är vi tjejer som missat poängen :va Så vi låter oss övertygas av den ynka procent killar som skriker högst.... Äh, detta är ju sorgligt :mad: Har det manliga kollektivet bestämt sig för att föra oss tjejer bakom ljuset, eller är det så att ni killar som föredrar äkta inte är tydliga nog kring det :confused:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

OK, så det är vi tjejer som missat poängen :va Så vi låter oss övertygas av den ynka procent killar som skriker högst.... Äh, detta är ju sorgligt :mad: Har det manliga kollektivet bestämt sig för att föra oss tjejer bakom ljuset, eller är det så att ni killar som föredrar äkta inte är tydliga nog kring det :confused:

Jag tycker att vi som inte är sillisfrälsta är rätt tydliga här i tråden...
Men vi killar behöver inte göra så värst mycket för att föra er tjejer bakom ljuset, ni är bra på att göra det på egen hand. :crash

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

För att vara såhär tydlig och klinisk en stund så är det nog lite såhär:

Det finns en humorfaktor och jargong i att förespråka monstertuttar och blonda siliconbrewdar med putläppar så svullna att de inte kan säga "regnskog". Så även de som i inget läge egentligen gillar det, kan skämta om förekomstens överlägsenhet.

Framförallt är det om inte annat fascinerande, det finns en klar porrfaktor (vrida på huvet) och det givet underförstådda värdet i att tjejen i fråga är lättraggad och ställer upp på vad som helst. Det gör att det många vill ha en lördagkväll ÄR en siliconpumpad blondin med välanvänt SATS-kort och dåligt självförtroende, det är en säker bortamatch. Och man behöver INTE bry sig om vare sig namn eller nummer. :fakta

Diskussionen om vad man verkligen gillar, vad man blir kär i och vad man vill vakna bredvid resten av sitt liv är en helt annan. Många har den inte alls, de som har det pratar om det med sin bästa vän. Något ämne för allmän diskussion runt ett bord på krogen däremot är det inte. Det är ju män vi pratar om, känslor och ärlighet är farliga grejer om det kommer ut! :mattias

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Ni låter er övertygas av vad era kvinnliga bekanta har bestämt sig för som attraktivt.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Tydliga nog? Kräver ni verkligen av oss att vi skall påtala motsatsen varje gång en idiot uttrycker sina idiotiska åsikter? Då skulle vi få fullt upp...

Nej du, när den kepsbärande, guldkedjeprydde, snusdreglande, tribaltatuerade primaten skriker "VISA PATTARNA!" så dristar vi sofistikerade oss möjligen till ett småirriterat höjt ögonbryn, varefter vi fyller på konjakskupan och riktar vår uppmärksamhet mot de tjejer som inte känner något behov av att försöka fylla sitt självförtroende genom fylla sina tuttar.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka