Okej, det här börjar bli tjatigt och jag förtjänar nästan att hånas lite för att jag startar två olika trådar om resmål så nära in på varandra, om det är tvunget kan ni retas lite, det är okej. (Men bara lite).
San Fransisco sttruntar jag i nu, verkar dyrt, långt bort och liberalt.
Istället har jag bokat Nice* (trevligt ) så nu måste jag veta var man ska bo och om det är något speciellt festligt där. Tänkte hyra en bil, åka till Monaco och Italienska rivieran eventuellt.
En del hotell skryter med att de ligger nära stranden, är det verkligen önskvärt?
Vad ska man göra där, är det Brie och Baguette på stranden eller finns det mer? (Så ja, nu får ni som gillar homohumor fnissa lite också
)
All info emottages jette-taxamt, vykort från Nice till bästa tips.
*=som istället verkar dyrt, nära och liberalt
San Fransisco sttruntar jag i nu, verkar dyrt, långt bort och liberalt.
Istället har jag bokat Nice* (trevligt ) så nu måste jag veta var man ska bo och om det är något speciellt festligt där. Tänkte hyra en bil, åka till Monaco och Italienska rivieran eventuellt.
En del hotell skryter med att de ligger nära stranden, är det verkligen önskvärt?
Vad ska man göra där, är det Brie och Baguette på stranden eller finns det mer? (Så ja, nu får ni som gillar homohumor fnissa lite också
All info emottages jette-taxamt, vykort från Nice till bästa tips.
*=som istället verkar dyrt, nära och liberalt