Bajk=Falsk marknadsföring!

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Silwer skrev:
hehe, försökte de låssas att de var först i världen med provkörning av nya R1an?

Jag köper inga hojtidningar längre, de är för dyra med tanke på innehållet.
Det är för mycket jävla touring o custom i dem med.

Finns det några bra utlänska?

Engelska Performance Bike e suverän! Bra reportagen och fakta, och varierande innehåll, inte bara tester på dom nyaste hojarna utan tips, styling och jämförelser av olika hojar å olika tillbehör.

Tyvärr så har det blivit en liiite FÖR macho tidning, i o m ansiktslyftningen i fjol(?) med mera nakna brudar, vilket jag personligen tycker drar ner betyget som en bra hojtidning. Men p g a deras variation på reportagen, och förstahands fakta, så bräcker dom Bike med hästlängder. 3:e året jag prenumerera på PB nu.

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
soppatorsken skrev:
Bike (UK) är juh ganska torr. Men PB och SB är riktigt kulatt läsa, synd bara att de kostar nästan dubbelt mot svenska Bike.

Apapap, nja, jo, eller.

Jag har prenumererat på den i 2 år, och tycker fortfarande den är rätt bra. Jämfört med allt i Svensk hojtidningsväg så är den helt djävla sjukt bra.
Men dock, när man har läst 10 nummer börjar man känna igen sig allt mer. Men de första 5 nummrerna var fanemig guld.

De lägger mycket tid på tester och gör dem mer utifrån oss vanliga dödliga än farbror Rossi.
Dem har många bra skribenter.
Deras "long term test" är fan världsklass om man följer med tidningen ett tag.
Jag skulle helt klart rekommendera den till vem som helst egentligen.

Nog om det, kunde bara inte acceptera att du sågade den sådär.

//Fredda

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
soppatorsken skrev:
Bike (UK) är juh ganska torr. Men PB och SB är riktigt kulatt läsa, synd bara att de kostar nästan dubbelt mot svenska Bike.

Prenumerera, så svider det bara en gång per år! :banana

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
soppatorsken skrev:

Håller med men den överlägset bästa hojtidningen är ju streetfighters, jag har köpt den i 4 år och alldrig blivigt missnöjd. Den har ju allt asballa byggen och lättklädda flickor!.

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Vägrar köpa tidningar med lättklädda tjejer. Även om de innehåller hojar oxå. Men om det var lättklädda pojkar? Hm, tror inte det heller. Har ju inget med saken att göra. Finns andra tidningar för sånt. Fast vem behöver tidningar för sånt när det finns en verklighet?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Frida skrev:
Vägrar köpa tidningar med lättklädda tjejer. Även om de innehåller hojar oxå. Men om det var lättklädda pojkar? Hm, tror inte det heller. Har ju inget med saken att göra. Finns andra tidningar för sånt. Fast vem behöver tidningar för sånt när det finns en verklighet?

För att dom personerna kanske inte får se nått i verkligheten?

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
EBS skrev:
För att dom personerna kanske inte får se nått i verkligheten?

Visst, de stackarna kan ju få ha sina tidningar :D Men lämna för f-n hojtidningarna utanför! Jag vill se snygga hojar, inget annat.

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
Jag håller med Frida. Köper jag en hojtidning så vill jag att det ska vara hojar inget annat. Vill jag ha en tidning med lättklädda damer så finns det en hylla med såna tidningar (har jag hört, jag är ju så oskuldsfull:rolleyes:).

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Pellert skrev:
Jag håller med Frida. Köper jag en hojtidning så vill jag att det ska vara hojar inget annat. Vill jag ha en tidning med lättklädda damer så finns det en hylla med såna tidningar (har jag hört, jag är ju så oskuldsfull:rolleyes:).

Tack! Nån som håller med! Annars brukar det inte gå å diskutera detta med killar. De vill ju ha naket jämt å överallt. (förstår dem iofs, tjejer har fina kroppar) Utgivarna borde väl måna om sina kvinnliga läsare oxå och därmed skippa tjejbilder. Eller vill de bara ha manliga läsare? De kanske får fler läsare totalt sett om de har såna bilder dock.

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
Frida skrev:
Tack! Nån som håller med! Annars brukar det inte gå å diskutera detta med killar. De vill ju ha naket jämt å överallt. (förstår dem iofs, tjejer har fina kroppar) Utgivarna borde väl måna om sina kvinnliga läsare oxå och därmed skippa tjejbilder. Eller vill de bara ha manliga läsare? De kanske får fler läsare totalt sett om de har såna bilder dock.

Nja... Naket är faktiskt rätt trist, då vet man ju direkt vad man får. Det är trevligare med en fin förpackning, det blir lite som julafton. Det roligaste är att packa upp leksakerna, annars skulle man ju kunna strunta i att slå in dom överhuvudtaget. :)

Men naturligtvis är det så att man säljer mycket tidningar till manliga läsare genom att slänga in en tjej lite här och var i tidningarna. Om inte annat är det lättare för en tonårskille att säga att man köper tidningarna för artiklarna om hojarna när lilla mamsen kommer på dom.

Och visst, jag kommer fortsätta köpa engelska hojtidningar också men det är faktiskt lite pinsamt att köpa dom om det står en söt flicka i kassan. :rodnar Man får ju för sig att hon tror att man köper dom enbart för dom lättklädda damernas skull. :notme

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hightuned skrev:
Håller med jag blev riktigt irriterad då jag enbart köpte tidningen för att läsa "testet" på nya R1an!. :mad:

hahahahahahah, *smart*

Jag läste den i butiken för jag ville med veta om coolinghojen juh.
Men hitta ju inget o sket i det :va

750RR

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Pellert skrev:
Nja, damerna är inte sååå lättklädda. De har alltid underbrallorna på.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy