kattcalle skrev:2317149Mitt Halvarssons som satt så bra har blivit väldigt slappt i röven. Klar "Jag har bajsat på mig"-effekt. Kan man göra något för att krympa stället?
kattcalle skrev:2317149Mitt Halvarssons som satt så bra har blivit väldigt slappt i röven. Klar "Jag har bajsat på mig"-effekt. Kan man göra något för att krympa stället?
Man får anta att det inte var i tonåren va?Dominator-Rocks skrev:2317167På tal om bajs, min son bajsade på hallgolvet en gång
Zealot skrev:2317198Min ställ hänger osså i röven när jag går men sitter fint när jag sitter på hojen...hur fan sitter ett ställ när man e på hojen om det sitter slimmat runt aset när man står upp?
General E skrev:2317221Det sitter bra om det har stretch i svanken.
Satan va dum du är, du ska väl för faan inte gå runt i stället,du ska ju sitta ner o köra med det, dumfaankattcalle skrev:2317149Mitt Halvarssons som satt så bra har blivit väldigt slappt i röven. Klar "Jag har bajsat på mig"-effekt. Kan man göra något för att krympa stället?
Hoztic skrev:2317216Man får anta att det inte var i tonåren va?
Dominator-Rocks skrev:2317236typ 1, 1,5 år där någonstans, faan vad jag då, när polarn ropa, -faan ee fy faaan, jag - va faan är de´? - Faaan din son har bajsat på golvet.....
fahrenheit skrev:2318782OT (on topic )
Jag såg en 1½åring bajsa ner i bubbelpoolen ifrån kanten en gång... Fan va snabbt folk kan röra sig i vatten när det behövs..
Jag minns när jag låg i lumpen det var en kille som hadde extrem lätt för att få skoskav så han gick så försiktigt så det såg ut som att han hadde bajsat på sig så får du skoskav också så blir det perfekt.kattcalle skrev:2317149Mitt Halvarssons som satt så bra har blivit väldigt slappt i röven. Klar "Jag har bajsat på mig"-effekt. Kan man göra något för att krympa stället?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|