pg_ice
Ny medlem
tjena!
åker på och byta bakdäck snabbare än vad jag har tänkt,fick en pys punka idag.
tyckte hojen vart trög styrd som fn och slängde fram och tillbaks kollade bakdäcket och det var precis tomt på luft.
skickade i en flaska skum så nu verkar det hålla tätt,men frågan är hur länge.
kan man köra med skummet i däcket en längre tid eller bör man byta så snabbt som möjligt?
några däcks frågor.
kör just nu med Metzeler Sportec M-1 ZR 17,men det håller ju fn inte längre än ett år iom att det är mjukt,dock med ett grymt grepp!.
skulle man gå upp nån hårdhet håller det längre va? men blir greppet märkbart sämre då?
håll utkik efter glas på vägarna!,det är ju fn att dom inte kan soppa bort skiten
edit: just det ja...man har ju hört att däck kan skjuta när man får punka,hade man bara en grym tur att det här inte gjorde det,eller är det skillnad på däck och däck och vilka som skjuter?
/Patrik
åker på och byta bakdäck snabbare än vad jag har tänkt,fick en pys punka idag.
tyckte hojen vart trög styrd som fn och slängde fram och tillbaks kollade bakdäcket och det var precis tomt på luft.
skickade i en flaska skum så nu verkar det hålla tätt,men frågan är hur länge.
kan man köra med skummet i däcket en längre tid eller bör man byta så snabbt som möjligt?
några däcks frågor.
kör just nu med Metzeler Sportec M-1 ZR 17,men det håller ju fn inte längre än ett år iom att det är mjukt,dock med ett grymt grepp!.
skulle man gå upp nån hårdhet håller det längre va? men blir greppet märkbart sämre då?
håll utkik efter glas på vägarna!,det är ju fn att dom inte kan soppa bort skiten
edit: just det ja...man har ju hört att däck kan skjuta när man får punka,hade man bara en grym tur att det här inte gjorde det,eller är det skillnad på däck och däck och vilka som skjuter?
/Patrik
Last edited: