Bakdäck

Status
Ej öppen för fler svar.

Solid snake

Guest
philsson skrev:
Det är en annan sak.. :rolleyes:
Det jag menade var just det att dom lyckades få på dom på domdära smala fäljarna. imponerande.

Imponerar inte på mig speciellt, bara att kränga på det ju.
Förresten så suger crossdäck på asfalt, lika bra att köra med smala originaldäck, dom lär ju hålla typ 1500 mil mer.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Imponerar inte på mig speciellt, bara att kränga på det ju.
Förresten så suger crossdäck på asfalt, lika bra att köra med smala originaldäck, dom lär ju hålla typ 1500 mil mer.
Jo de e sant.. sen kör dom som idioter också moppedisterna. :3freak Har dom inga liv att va rädda om. aja.. känns som att domdär krossdäcksdubbarna kan gå av i kurvorna. :död

Solid snake

Guest
philsson skrev:
Jo de e sant.. sen kör dom som idioter också moppedisterna. :3freak Har dom inga liv att va rädda om. aja.. känns som att domdär krossdäcksdubbarna kan gå av i kurvorna. :död

Vettefan va dom tänker med, inte e det skallen iaf, förmodligen röven.

Dom går av i svängarna, mina ser rätt misshandlade ut, dock inte kört mycket gata med min.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Vettefan va dom tänker med, inte e det skallen iaf, förmodligen röven.

Dom går av i svängarna, mina ser rätt misshandlade ut, dock inte kört mycket gata med min.
Det värsta är när dom kommer där i 80-90 i full karriär på grusbelagd väg. vår å så du vet. helt sanslöst. :3freak

Solid snake

Guest
philsson skrev:
Det värsta är när dom kommer där i 80-90 i full karriär på grusbelagd väg. vår å så du vet. helt sanslöst. :3freak

80-90 vågar jag bara på rakor med min cross, fyfan va det känns äckligt med crossdäck, hoppar o skumpar o har sig. :3freak

För att inte tala om hur mycket det wobblar.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
80-90 vågar jag bara på rakor med min cross, fyfan va det känns äckligt med crossdäck, hoppar o skumpar o har sig. :3freak

För att inte tala om hur mycket det wobblar.
Det ska tydligen vara tufft att åka fort me moppe här i stan. Sen finns det 1 polis som jobbar på kontor.. det gör ju saken bättre!!!. Så störande att dessa ungar inte kan bete sig som mogna människor. fort kör man inte inne i stan. !. :mad: Fattar inte ens att moppar kan gå så fort. :3freak

Solid snake

Guest
philsson skrev:
Det ska tydligen vara tufft att åka fort me moppe här i stan. Sen finns det 1 polis som jobbar på kontor.. det gör ju saken bättre!!!. Så störande att dessa ungar inte kan bete sig som mogna människor. fort kör man inte inne i stan. !. :mad: Fattar inte ens att moppar kan gå så fort. :3freak

Här finns typ bara några här som håller hastigheten på moppe, o det e tjejerna.

Killarna ska ju alltid tuffa sig o rejsa, tror dom ska vinna, dom säger att fan va 125or e slöa, dom axxar inte alls, sen säger man, ja men det kanske e för att jag växlar under 7k på hojen.

Så säger dom att jag varvade den max, så kör man en vända till o varvar max o bara drar iväg som fan från dom, snopna miner javisst. :D

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Här finns typ bara några här som håller hastigheten på moppe, o det e tjejerna.

Killarna ska ju alltid tuffa sig o rejsa, tror dom ska vinna, dom säger att fan va 125or e slöa, dom axxar inte alls, sen säger man, ja men det kanske e för att jag växlar under 7k på hojen.

Så säger dom att jag varvade den max, så kör man en vända till o varvar max o bara drar iväg som fan från dom, snopna miner javisst. :D
Haha.. det typiska.. "din 125a var så grymt slö!!" osv..
Jag brukar leka med dom.. när dom försöker köra om mig så drar jag på så att dom varken kommer om eller kan köra in bakom.. :rofl Du ska bara se för jag drar ut på det tills det kommer möte å släpper förbi eller kör ifrån i sista sekund.. det är askul. :hihi Aldrig vart med om att samma moppe försökt dra mig efter ett sånthär tillfälle. :yoparty

Solid snake

Guest
philsson skrev:
Haha.. det typiska.. "din 125a var så grymt slö!!" osv..
Jag brukar leka med dom.. när dom försöker köra om mig så drar jag på så att dom varken kommer om eller kan köra in bakom.. :rofl Du ska bara se för jag drar ut på det tills det kommer möte å släpper förbi eller kör ifrån i sista sekund.. det är askul. :hihi Aldrig vart med om att samma moppe försökt dra mig efter ett sånthär tillfälle. :yoparty
:D

Precis när jag hade köpt min svarta tzr så höll jag på o köra om samma moped typ 30ggr på en väg, körde om, o stannade vid kanten, körde om o stannade vid kanten, hela tiden, fan va han blev sur. :rofl

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
:D

Precis när jag hade köpt min svarta tzr så höll jag på o köra om samma moped typ 30ggr på en väg, körde om, o stannade vid kanten, körde om o stannade vid kanten, hela tiden, fan va han blev sur. :rofl
DU!!.. skratta inte!. :fatta! Det var så mopparna gjorde mot mig när jag hade min DT89 :7peta

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
philsson skrev:
äh, har du aldrig kört moppe? Allt eller inget gällde då, skitsamma om man slog sig :)
Nu däremot är jag en mogen ung man som aldrig överskrider hastighetsbegränsningarna :mattias

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Haha joo så är de, jag kör iallafall inte över hastighets gränserna :hihi Förståndig som man är.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
KalleNorton skrev:
äh, har du aldrig kört moppe? Allt eller inget gällde då, skitsamma om man slog sig :)
Nu däremot är jag en mogen ung man som aldrig överskrider hastighetsbegränsningarna :mattias
Man har mer vätt i stan :fatta! än att köra MAX på fel sida refuger osv bara för att vara "kool".. nu har man reggskyllt och är gör inte så dumma saker. Fort kan man åka utanför stan. :kocko Där man inte utsätter så många andras liv

Solid snake

Guest
philsson skrev:
Man har mer vätt i stan :fatta! än att köra MAX på fel sida refuger osv bara för att vara "kool".. nu har man reggskyllt och är gör inte så dumma saker. Fort kan man åka utanför stan. :kocko Där man inte utsätter så många andras liv

Skitcoolt att köra fort inne i stan, verkligen. :rolleyes:

Så bara för att du har skylt nu så kör du med skallen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...