Bakfulla idag?

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Har inte behövt ta Resorb eller sluka litersvis med vatten heller. Jag var nykter igår. Inte läge att kröka när man har ungarna denna nyår. Skulle ju köra hem på natten sen.

Så...gott nytt bakisår! :D

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
full som en örn i går :yoparty Men mår primus idag! Ibland har man tur! :sweeeeet

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
drack som en hedning igår och efterfesten slutade här vid 10-snåret. Ännu inga tecken på bakisism. :yoparty

vad vinner man?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Slog på med en riktig karatefylla igår, fortf. lite småfüller tror jag. Första gången nånsin jag blir så full så att cheyen måste släpa hem mig :toffel

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Första gången på länge man har druckit sig dum(eller om man var dum innan som drack sådär)..
Det kombinerat med ett speedshottande av en halv jägerflarra som jag inte ens klarar av när jag är "i form" gör att jag är högst allvarlig när jag säger: JAG SKA ALDRIG MER DRICKA ALKOHOL IGEN!!

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ääsch, lugnt å fint idag. Snart dags att vråla igång hojen för "start of season"-svängen. Gott nytt hojår:tummenupp

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Helt seriöst jag kan inte bli bakfull:va

Har ju druckit så man mått illa och spytt någon gång sådär men jag har aldrig mått illa av det dagen efter...Är det fel på mig:confused:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Gick och la mig kl halv 7. Tog Bakis. Vaknade pissnödig klockan 9. Tog huvudvärkstablett med ett glas vatten, lade mig igen och steg upp klockan 15! Kände mig endast lite lätt sliten i kroppen bara. :)

Rydstedt1989

Guest
Inte ett förbannade någe bakis, kan vara relaterat med att jag var spiknykter igår.
dock helt slut i kroppen varit uppe till 7 imorse med gymnastiska övningar i horisontalläge :D

Brolin

Sumprunkare
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
CBR1000RR -08 superbike, Husaberg fx470e, GM i Jawa-chassi och lite "Lekfordon"
Inte ett förbannade någe bakis, kan vara relaterat med att jag var spiknykter igår.
dock helt slut i kroppen varit uppe till 7 imorse med gymnastiska övningar i horisontalläge :D

du menar armhävningar? :confused:

IronMike

Guest
RÄTT ÅT ER!!:D
He, he! Själv jobbade man i går, så sköna stålar, ingen panndunk och sunkig pizza idag! .

Jag festade hårt... Men jag kör min variant av revigör som är 1000x bättre, och som funkar klockrent utan pardon, kanske borde ta patent, men you sporthojsfolk, I've got news for you!!

Recept:

Kröka bäst fan ni vill, men innan säng-gående tar ni:

-2 brus från ett c-vitamin rör
-2 portioner samarin
-en tesked nescafe mörkrost

blanda å shake'a i 1 liter vatten - svep skiten (smakar helt ok).
-vakna upp, och må bra som fan!!!

Den innehåller alla vitaminer, mineraler, å bra uppiggande prylar för dagen efter som behövs. Vätskeballans å allt är ok, ev kanske man måste upp å kissa en sväng innan man kliver upp - men det funkar!

:yoparty :yoparty :yoparty

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
...bakis i morgon istället. :hihi

nope, mår som en (party)prinsessa. yrvaken efter 12 timmar i sträck. :tummenupp

dagens tips för att undvika bakfylla. Ingen 60%-ig finsk vodka så är det lugna gatan... det är också dagens tips för att undvika diverse andra tråkigheter. liksom (i efterhand) kalasroliga festminnen.

Helt seriöst jag kan inte bli bakfull:va

Har ju druckit så man mått illa och spytt någon gång sådär men jag har aldrig mått illa av det dagen efter...Är det fel på mig:confused:

det lär komma smygandes efter 25-30. Den som lever får se... men om du är hellbent på att bli bakis så ta ingen notis om tipset här ovan. Koskenkorva knäcker den spänstigaste vigör.

Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
bakfylla e för nybörjare..:D :tummenupp

trots mängder med grogg igår så var man upp för promenaden med vovven vid 8..utan att vara bakis..

Att inte festa tills klockan 8på morgonen är för Nybörjare :tungan

FY FAN mår dåligt fortfarande ska nog bege mig hemmåt ifrån jobbet snart för att sova :näsblod

///Micke

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...