ZaraxZ
Medlem
Kommer man upp på bakhjulet enkelt med en honda nsr? Måste man trimma den för det eller?
ZaraxZ skrev:2288559Kommer man upp på bakhjulet enkelt med en honda nsr? Måste man trimma den för det eller?
Jo men är det bara att gasa? känenr en kille som har en cross 125:mma och det var bara att gasa så kom man upp på bakan! Är det så enkelt med NSR?Fuzzman skrev:2288564TEKNIK TEKNIK TEKNIK
ZaraxZ skrev:2288569Jo men är det bara att gasa? känenr en kille som har en cross 125:mma och det var bara att gasa så kom man upp på bakan! Är det så enkelt med NSR?
Ja fråga NSR_MAN, han tolvar ju sin nsr så. Det är ju inte omöjligt.Rossi_Jr skrev:2288974FRÅGA NSR_MAN!!
han är grymm med 9kW i motorn!
Nu är ni fan otacksamma. Marcus är troligen den grymaste på att stunta med hojar på 125 forumet. Nsr_man får upp den men kommer inte så långt. Med tanke på hur äkligt grym marcus är på fiddy plus att det är han på hans avart så tror jag han är grymare.Lundgren skrev:2289277Ja fråga NSR_MAN, han tolvar ju sin nsr så. Det är ju inte omöjligt.
Ne men jag har knappt sett marcus stunta med 125cc. Såg bara hans senaste film på 600. Och där har han knappt tränat än. Och ändå så bra så jag vet att han är duktig bar ainte hur duktigprulle skrev:2290224Nu är ni fan otacksamma. Marcus är troligen den grymaste på att stunta med hojar på 125 forumet. Nsr_man får upp den men kommer inte så långt. Med tanke på hur äkligt grym marcus är på fiddy plus att det är han på hans avart så tror jag han är grymare.
Och hans tips är faktiskt lite seriöst, att få upp skiten är ingen konst, det går med en mt men att våga upp till balans punkten som är långt längre upp än man tror är konsten och att när man kommer ditt reglera gasen så att den stannar där.
På Tmn har man problem att inte få upp den.
Har bara sett han på fiddy och typ itachas 600 min crm innan den va ostypt men båda dom gick skit så de va inte rättvist. Men den där jävla fiddyn kan ju nån sno framhjulet på, han använder det ju ändå inte..Lundgren skrev:2290237Ne men jag har knappt sett marcus stunta med 125cc. Såg bara hans senaste film på 600. Och där har han knappt tränat än. Och ändå så bra så jag vet att han är duktig bar ainte hur duktig
driverinblack skrev:2288662jag har testat några gånger att få upp den på bakhjulet. helt jävla omöjligt. så nu väntar man tills nästa sommar större hoj och mer häst i motorn
marcus_136 skrev:2288682Testa åk så sakta du kan på ettan, håll in kopplingen, varva till varvstoppet och dumpa kopplingen, förmodligen slår du runt och vet då att det går att komma upp på bakhjulet. Nästa gång är det bara att göra likadant fast med lite mindre gas. Se till att vara beredd med fotbromsen.
marcus_136 skrev:2288682Testa åk så sakta du kan på ettan, håll in kopplingen, varva till varvstoppet och dumpa kopplingen, förmodligen slår du runt och vet då att det går att komma upp på bakhjulet. Nästa gång är det bara att göra likadant fast med lite mindre gas. Se till att vara beredd med fotbromsen.
nej ja har fan inte sett han på bajs-länge... nu är han ialfall i finland tror ja..2hjul skrev:2297142var är Nsr_Man nu för tiden då. elelr är det bara jag som inte sett han
Fel.Mr EmCom skrev:2298622nej ja har fan inte sett han på bajs-länge... nu är han ialfall i finland tror ja..
Lundgren skrev:2298710Fel.
Han är i mexico just nu.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven