ser fint ut.....impadschrunken skrev:Provade lite varianter, försökte börja stående men också sitta och sedan ställa mig upp. (Jag fortsätter att öva)
Nisse Järnet skrev:Eller såhär? Att stå på pasagerarpinnarna är enkelt (jag till vänster, johanjulgran till höger)
Nisse Järnet skrev:Eller såhär? Att stå på pasagerarpinnarna är enkelt (jag till vänster, johanjulgran till höger)
LEif skrev:Gasa på utav helvete bara o ställ dig upp som en man-! *sucker-*
Jag hade en sån hoj som du innan, jag kopplar upp den på tvåan sittandes och reser mig samtigdigt som hojen reste sigK-Man skrev:Nu börjar de sittande bli respektabla men stående är värre. Hur göra på en 750? Stå och koppla upp den på tvåan eller? När jag sitter ner så gasar jag upp den på ettan och lägger i tvåan rätt omgående. Känns som om det är lugnast på tvåan.
K-Man skrev:Tjena Hultan! Vi har fikat tillsammans i Kungsbacka i början av sommaren. Kanske vi var på Farfars fest samtidigt den helgen oxå? Är det möjligt att rycka upp den på tvåan? Min koppling gillar inte slir-wheelies. Föredrar att gasa upp den. Får man ett litet krön och inte har fulltankat så går det ju annars men d e ju lite lurigare när man står oxå....
K-Man skrev:Nu börjar de sittande bli respektabla men stående är värre. Hur göra på en 750? Stå och koppla upp den på tvåan eller? När jag sitter ner så gasar jag upp den på ettan och lägger i tvåan rätt omgående. Känns som om det är lugnast på tvåan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|