Ace of spades
Ny medlem
Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??
Bästa
Ace
Bästa
Ace
Är det lika vanligt med styrvobbel på 02rna, jag har hört att dom ska vara bättre men har inte hunnit prova än!Ace of spades skrev:Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??
Bästa
Ace
Ace of spades skrev:Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??
Bästa
Ace
Ace of spades skrev:Nåja, kör man på bakhjulet i 180 så har man ju kommit en bit på vägen, sas
vet inte om jag håller me om de.. tycker de vore bättre o börja få upp den lite lätt på ettan.. så man känner vad som händer.. men visst den e ju nervös som fan på ettan.. men jag tror ändå man lär sig känna hojen bättre på ettan..acura skrev:Och börja på 2:an och inte på 1:an i början i alla fall så ska det nog gå bra efter ett tag. Öva på och lycka till
acura skrev:Maverick: Det du säger kan funka bra det med. Och det bevisar bara det faktumet att det finns minst lika många teorier om allt som det finns hoj åkare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|