Kung Eilert
Ny medlem
Vågade idag för första gången testa om det går att få upp hojen på bakhjulet och 3 sekunder senare var jag kung (i 1 sekund )
Last edited:
får öka ti 2 sek nästa gång dåKung Eilert skrev:2291727Vågade idag för första gången testa om det går att få upp hojen på bakhjulet och 3 sekunder senare var jag kung (i 1 sekund )
xLnT skrev:2291752Nice
Jag håller också på att försöka köra på slangen
Kan (vågar) bara koppla upp den på 1:an än så länge..
xLnT skrev:2291752Nice
Jag håller också på att försöka köra på slangen
Kan (vågar) bara koppla upp den på 1:an än så länge..
Freedom skrev:2291775Jag övade länge men nu har jag lyckats att köra på slangen mellan Rotebro och Väsby på motorvägen. Forsätt träna och det ger resultat.
Alla mål man vill uppfylla är en seger, vad det handlar om är att sätta upp ett mål och när man klarat det så går man vidare och tänjer på gränserna på det man inte trodde man kunde klara.Kung Eilert skrev:2291780Hur långt är det??
Mitt mål är 1 meter än så länge
Kung Eilert skrev:2291780Hur långt är det??
Mitt mål är 1 meter än så länge
Kung Eilert skrev:2291764Du går fort fram? Var väl bara någon vecka sedan du köpte den?
Behöver den kopplas i 1:an?
Min (twin) stack upp direkt efter jag släppt av.
Det är ett par kilometer, och det är inte enbart raksträcka.Kung Eilert skrev:2291780Hur långt är det??Freedom skrev:2291775Jag övade länge men nu har jag lyckats att köra på slangen mellan Rotebro och Väsby på motorvägen. Forsätt träna och det ger resultat.
Xyron skrev:2291770Koppla inte upp på 1an..
Antingen gasa upp på 1an eller koppla upp på 2an.
Jag övar på 2an för jag tycker det blir för ryckigt på 1an.
Mr Helmut skrev:2291989jag har kopplat upp på 1an nu, 2an var den ju jävligt svår att få upp på tyckte jag
Vilken hastighet ligger du i? vilket varv drar du upp den till innan du släpper kopplingen typ?
Mr Helmut skrev:2291989jag har kopplat upp på 1an nu, 2an var den ju jävligt svår att få upp på tyckte jag
Vilken hastighet ligger du i? vilket varv drar du upp den till innan du släpper kopplingen typ?
WetWilly skrev:2292635koppla på ettan!? du har ju en r6 ffs!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|