Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:men... men ... det e ju imorron ....
HAX skrev:Någon som är sugen på att hänga med över?![]()
Ducatista skrev:Nä tack, en gång räcker.
Körde i höstas och det var rena vilda västern![]()
bissmark skrev:Vaddå köra??
Åker man inte tåg till Bakken??
RedBaron skrev:Vid Bakkens säsongsöppning och säsongsstängning samlas ett antal tusen hojar i Nörrebro för att sedan köra ut till Bakken. Denna "kortege" tar sig fram med traditionellt danskt sinne för ordning och reda, dvs var och en är sig "selv nokk" och gasar på enligt bästa förmåga. Högerposition och flitigt användande av backspeglar rekommenderas för den nervsvage...
bissmark skrev:Aha, ok. Hade inte en aning.
Någon som har plats över i en sidovagn? Vill dricka pilsner och titta på galenskapen...
Sidovagn på en VTR??rookie skrev:Du kan bli min möghacka!![]()
![]()
![]()
Jag hade fullt upp med att hålla koll på galningarna framför.RedBaron skrev:Högerposition och flitigt användande av backspeglar rekommenderas för den nervsvage...
Ducatista skrev:Jag hade fullt upp med att hålla koll på galningarna framför.![]()
Även om mina nerver nätt och jämt klarade körupplevelsen så rekommenderar jag verkligen att man åtminstonde åker över och tittar på kortegen. Night Eagles kortegen till Åhus är nästan minimal i jämförelse.
Ducatista skrev:Jag hade fullt upp med att hålla koll på galningarna framför.![]()
Även om mina nerver nätt och jämt klarade körupplevelsen så rekommenderar jag verkligen att man åtminstonde åker över och tittar på kortegen. Night Eagles kortegen till Åhus är nästan minimal i jämförelse.
St. Patrics Day idag!HAX skrev:Jag skiter i bakken för denna gången. Även om vädret är varmare än april förrra året så e det för dj--la tråkigt![]()
Jag stannar hemma i garaget ochistället.
Maverick_ou812 skrev:St. Patrics Day idag!![]()
Har slagit upp en öl och lite whiskey. Är inte irländare men man får väl sympatisera!
Det undrar jag med...Ducatista skrev:Hur gick det igår? :corn
Dangerous Dave skrev:Det undrar jag med...
Fick Hax:en igång hojen igen på kvällen eller fick du låna dansk vinkelslip för att få bort isbeläggning på... ja på hela hojen?
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning