Baksäteschaufförer undanbedes!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En hustru står och steker ägg til frukost åt sin make. Plötsligt kommer maken inrusande i köket.
"Försiktigt," säger han, "FÖRSIKTIGT!" Sätt i mera magarin! Du steker för många åt gången. FÖR MÅNGA! Vänd dem! VÄND DEM NU! Det behövs mera magarin. Åh Herre Gud! VAR ska du få plats med MER MAGARIN? Dom kommer att fastna! Försiktigt....FÖRSIKTIGT!!! Jag sa FÖRSIKTIGT! Du lyssnar ALDRIG på mig när du lagar mat! Aldrig! Vänd dem! Skynda dig nu! Är du Tokig? Har du mist förståndet? Glöm inte att salta dem! Du vet att du alltid glömmer at tsalta dem. ANVÄND SALTET! SALTET!

Hustrun stirrar på honom.
"Vad i hela friden är det för fel på dej? Tror du inte att jag vet hur man steker ett par ägg?
Maken svarar då lugnt: "Jag ville bara visa hur det känns när jag kör bil."

:fakta

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
1) :hihi

2) :fakta

3) Förbjud kvinnor bakom ratten NU!

Kia

Guest
Just det där är anledningen till varför man kör själv och låter karln sitta brevid och försöka knipa igen truten.... :pannkyss

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Jovisst kan det vara störande. Men om den som kör gör dumma saker, får man säga något då? När får man såga till och när ska man hålla tyst? T.ex. blir nog många arga om man säger till dem att använda blinkers när de byter fil/svänger. Men jag kan skriva under på att det kan vara livsfarligt att inte använda blinkers.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kia skrev:
2489594 Just det där är anledningen till varför man kör själv och låter karln sitta brevid och försöka knipa igen truten.... :pannkyss
Ja, han har sannolikt inget emot att slippa köra en sunkig 9-5.

Kia

Guest
valmers skrev:
2490344 Ja, han har sannolikt inget emot att slippa köra en sunkig 9-5.

Han körde den senast igår.... och kom in med ett saligt uttryck i ansiktet... Han va saabfrälst.... Totalt... :yoparty

Ukiwaza skrev:
2490512 O blinka med dimljusen!

Näää det törs han inte, han är också moralkärring och låssaspolis i trafiken... :pannkyss

Last edited:

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
Kia skrev:
2491559 Han körde den senast igår.... och kom in med ett saligt uttryck i ansiktet... Han va saabfrälst.... Totalt... :yoparty

hur blir man saabfrälst? är det de folk som äger saab försöker bli när de ligger på alla fyra vid bilen på väggrenen? :va

Gabor

Guest
Jag är åxå SAAB frälst

Bifogat

• sistapasset.jpg
    sistapasset.jpg
    23.7 KB · Visningar: 66

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Gabor skrev:
2493259 Jag är åxå SAAB frälst

Det är svårt att inte älska SAAB 105, jag har servat/flugit en hel del med den kärran, och det är skitkul, fast SAAB 91 var nog ännu roligare att spaka själv, och den låter inte som en dammsugare på rymmen heller.

Gabor

Guest
GuW skrev:
2493284 Det är svårt att inte älska SAAB 105, jag har servat/flugit en hel del med den kärran, och det är skitkul, fast SAAB 91 var nog ännu roligare att spaka själv, och den låter inte som en dammsugare på rymmen heller.

Jobbade på 5:e komp, F16, kontrolflygtekniker.:yoparty

Kia

Guest
A_o_D skrev:
2492130 hur blir man saabfrälst? är det de folk som äger saab försöker bli när de ligger på alla fyra vid bilen på väggrenen? :va

Stackare.... man har inte levt ordentligt förrän man kännt den totala saab-frälsningen....:pannkyss

Zee skrev:
2492158 Det blir man när man säljer sin SAAB.

Lilla gubben... har man väl blivit saab-frälst säljer man inte sin älskade bil i första taget... :pannkyss

Gabor skrev:
2493259 Jag är åxå SAAB frälst

Jag vet... jag såg det i ditt ansikte när du klev innanför dörren häromdagen (helt salig).... efter att jag hade slitit ut dig ur bilen, skrikandes att du ville sitta kvar...
Jag lovar, du ska få låna den nån mer gång... :pannkyss

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM