Banåkning 17:e Augusti

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Jag siktar på att hyra banan igen torsd. 17:e aug. Sätter gräns vid 25 st åkande, och då ska man helst veta att man kan komma då. Men reserver är alltid bra att ha för allt kan ju hända. Kommer att dela upp i två grupper med så lika antal som möjligt i varje, blev lite ojämt antal sist. PM:a mej namn och mob. nr. om ni är intresserade och det är först till kvarn som gäller, med tanke på uppslutningen som var sist :tummenupp . Kommer att göra som sist att vänta så länge som möjligt för att se hur vädret blir, så tyvär så kan ju banan bli bokad av nån annan, men den chansen är liten ... Hoppas jag :yoparty

/ Joakim

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Och nu får du väl ännu roligare med "nya" hojen :tummenupp hoppas bara på bra väder !!

michael.jonsson

The Rookie
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
cbr 1000 RR -06
bash skrev:
2356200 Jag siktar på att hyra banan igen torsd. 17:e aug. Sätter gräns vid 25 st åkande, och då ska man helst veta att man kan komma då. Men reserver är alltid bra att ha för allt kan ju hända. Kommer att dela upp i två grupper med så lika antal som möjligt i varje, blev lite ojämt antal sist. PM:a mej namn och mob. nr. om ni är intresserade och det är först till kvarn som gäller, med tanke på uppslutningen som var sist :tummenupp . Kommer att göra som sist att vänta så länge som möjligt för att se hur vädret blir, så tyvär så kan ju banan bli bokad av nån annan, men den chansen är liten ... Hoppas jag :yoparty

/ Joakim

Se nu till att vi får banan... måste ju testa min nya gula R1:a :yoparty

wza

Guest
bash skrev:
2356200 Jag siktar på att hyra banan igen torsd. 17:e aug. Sätter gräns vid 25 st åkande, och då ska man helst veta att man kan komma då. Men reserver är alltid bra att ha för allt kan ju hända. Kommer att dela upp i två grupper med så lika antal som möjligt i varje, blev lite ojämt antal sist. PM:a mej namn och mob. nr. om ni är intresserade och det är först till kvarn som gäller, med tanke på uppslutningen som var sist :tummenupp . Kommer att göra som sist att vänta så länge som möjligt för att se hur vädret blir, så tyvär så kan ju banan bli bokad av nån annan, men den chansen är liten ... Hoppas jag :yoparty

/ Joakim

de låter som en bra ide ska bara fixa hojen :D har problem med ventilerna just nu:mad:

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
10 st anmälda redan, så kom ihåg ... först till kvarn !! gräns på 25 st sen får man hoppas på reservplats.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Ä ja inte me så anm. jag mitt intr. för den 17, då kör vi som _____:D

Reespekt! Karln har haft körkort å båge i en vecka å satsar allt på banåkning. Få se nu då på torsdag vad du köpt för "vrak". Skojade ju bara på det sista.:) :tummenupp

michael.jonsson skrev:
2357031 Se nu till att vi får banan... måste ju testa min nya gula R1:a :yoparty

Last edited:

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Fan! Grymt sugen på att hänga med och ta några varv, men regeringen hotar med göteborgsresa och begravning.. Vad väger tyngst? Begravning för en "svär" släkting man aldrig träffat, eller bankörning? Kommer det fler tillfällen och när?

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
vad kostar det då att åka då?

det låter intressant :D

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Japp siktar på 150 per skalle igen om det blir 25 st ... redan 17 st anmälda så snabba på dom vill vara med :yoparty

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
bash skrev:

/ Joakim
Klart man ska åka, när banan finns tillgänglig. snart vinter igen:tomten
Jag är på iallafall och förmodligen kommer även JockeF med:yoparty

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Nu är det bara 1 ... plats kvar .... så skynda, för sen blir det reservlistan !!

Last edited:

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
bash skrev:
2364978 Nu är det bara 2 !! platser kvar .... så skynda, för sen blir det reservlistan !!

Sätt upp mig på reservlistan. kommer säkrligen dit och kollar, får se om jag törs köra :) Mjau!

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Fullt !!

Då är det fullt ... !! Men det går ju bra att sätta upp sej på reservlistan, man vet ju aldrig vad som händer :pannkyss

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...