Banåkning 17:e Augusti

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
F***A...jag hade glömt att jag skulle skjutsa syrran till Uppsala 17/8...men d blir att åka 0600 ist o köra som en tok hem igen..jag vägrar missa detta !

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Hmmm ... Vädret ser ut att suga rutten banan på torsdag om man tittar på http://www.smhi.se/ , hoppas det blir bättre :huvet Vill ju dit och piska yamman lite :yoparty

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Annars har jag några begade regndäck till salu

Tar med till torsdag om det verkar finnas några hugade spekulanter. typ 6-700kr setet.

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Nä blir det regn så ställs det in, så duktig är man inte så att det är kul när det är blött :tummenupp kollade på SMHI:s sajt och nu ser det MYCKET bättre ut, men det lär väl svänga fler än en gång fram till torsdag :tuttar

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
:4skrika SKITVÄDER !! :fatta! det ska vara fint i morgonkväll förstå det :hördu men tyvär så ser det inget vidare ut just nu på http://www.smhi.se/ SKIIIIT !!:kulspruta men vi håller väl tummarna så får vi se i morgon, bara att be till nån däruppe om bättre väder :Bugar

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
bash skrev:
2380121 :4skrika SKITVÄDER !! :fatta! det ska vara fint i morgonkväll förstå det :hördu men tyvär så ser det inget vidare ut just nu på http://www.smhi.se/ SKIIIIT !!:kulspruta men vi håller väl tummarna så får vi se i morgon, bara att be till nån däruppe om bättre väder :Bugar

Ahh d ser ut som regn på eftermiddagen..men jag tror d spricker upp mot kvällen..:yoparty

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Så ska det se ut ... en pojkvasker med positiv inställning :pannkyss

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
bash skrev:
2380180 Så ska det se ut ... en pojkvasker med positiv inställning :pannkyss
Slantar direkt på banan?
Gårdagens träning blev rättså lite körning pga regnväder/blött på banan så det är självklart att det blir kalasväder imorron kväll!!!!!!!:tummenupp

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Japp vi gjorde så sist, och det funkade bra. har tänkt ta 150 kr om alla kommer men blir vi mindre antal så blir det nog 200 kr. Är ju kanon om det finns jämna pengar så jag slipper växla hela tiden :pannkyss

Kollade in på smhi:s sida ... som vanligt då ... och nu ser det regnfritt ut igen :yoparty

Kollade igen och det ser bättre och bättre ut tills på torsdag :tummenupp

Last edited:

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
Yamaha YZF 600R
När bestämmer du definitivt om du hyr banan? I morgon vid lunch? ..eller ska vi hålla uppsikt här på forumet även under eftermiddagen i avvaktan på vädret? Nedrans ostabila skitväder!! :mad: ..

bash skrev:
2380121 :4skrika SKITVÄDER !! :fatta! det ska vara fint i morgonkväll förstå det :hördu men tyvär så ser det inget vidare ut just nu på http://www.smhi.se/ SKIIIIT !!:kulspruta men vi håller väl tummarna så får vi se i morgon, bara att be till nån däruppe om bättre väder :Bugar

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Jag slår en signal på fm i morgon till dom som är anmälda, just för att vara någorlunda säker på vad det blir för väder mot kvällen :tummenupp

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
Yamaha YZF 600R
Det bli körning som det verkar.. Fast vi får ju hoppas vädret blir bättre, nu regnar det ju...:mad: Slå Jocke en signal om du undrar över nåt.. Hans nummer finns i tråden för förra körningen!

See U later! :yoparty

Abloy skrev:
2383775 Någon som vet om det blir körning eller ej?

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping