Ban- och utbildningsdag enbart för tjejer. Anderstorp 8 maj 2010.

Tjej&Hoj

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2010
Ort
Gislaved
Hoj
2001 Triumph Legend 900TT 1998 Suzuki Savage LS 650
Det planeras för en ban- och utbildningsdag för enbart tjejer. Den går av stapeln den 8 maj på Scandinavian Raceway i Anderstorp.
Förutom bandagen hoppas vi på en del övriga aktiviteter under dagen. Evenemanget avslutas på kvällen med gemensam middag på Hotell Nissastigen i Gislaved.

Allt överskott skänker vi dessutom till Barncancerfonden!

Läs mer på www.tjejohoj.se
 

BusaLady

Turbotoka
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Ja
Hoj
Suzuki GSX1300R, Suzuki SV650S *såld*, Suzuki GSX-R 1000 *såld*
Också anmäld! :tummenupp
 

Vonkan20

Vonkan
Gick med
23 Aug 2008
Ort
Ultuna
Hoj
R6 -99 New edition coming soon
Det låter ju grymt kul! Synd att man bor i Uppsala, lite långt att åka..
 

Kneedrag

Guest
kommer det finnas någon som är duktig på att ställa in hojens chassie efter förarens vikt där? Vore kanonbra om en novis tjej kunde få hjälp med det här:)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
kommer det finnas någon som är duktig på att ställa in hojens chassie efter förarens vikt där? Vore kanonbra om en novis tjej kunde få hjälp med det här:)

Fiver kommer att finnas på plats med sina förare till hjälp för de som behöver det.:tummenupp
 

Fridaj

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Gnosjö
Hoj
Yamaha YZF 600r THUNDERCAT -98
Bandag

Jag vill vara med!

Men har ju inte kört upp än... men hade gärna varit med ändå ;) få lite kör tips och lära sig ett och annat kanske med.
 

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Ta med din handledare och övningskör! Vi är dessutom på inhägnat område, med mycket kunniga instruktörer!

Måste man ha en handledare även om man befinner sig inom inhägnat område? Har ju inte heller kört upp än och har inte någon handledare heller :(
Får väl annars tålmodigt vänta ett par månader till tills man förhoppningsvis fått kortet..:gråta
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Måste man ha en handledare även om man befinner sig inom inhägnat område? Har ju inte heller kört upp än och har inte någon handledare heller :(
Får väl annars tålmodigt vänta ett par månader till tills man förhoppningsvis fått kortet..:gråta

SMC brukar anordna ett gäng tjejdagar under sommaren så det kommer finnas fler tillfällen :tummenupp

Jag vill vara med!

Men har ju inte kört upp än... men hade gärna varit med ändå ;) få lite kör tips och lära sig ett och annat kanske med.

Ovanstående...
 
Last edited:

Fridaj

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Gnosjö
Hoj
Yamaha YZF 600r THUNDERCAT -98
Vi får väl vänta tålmodigt tills man har kortet eller ta och åka på något event senare i sommar:tummenupp
men det hade varit riktigt skoj att vara på Anderstorps banan.
Jag som bor i Gnosjö har ju inte alls långt dit heller...

Måste man ha en handledare även om man befinner sig inom inhägnat område? Har ju inte heller kört upp än och har inte någon handledare heller :(
Får väl annars tålmodigt vänta ett par månader till tills man förhoppningsvis fått kortet..:gråta
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Har bara manliga handledare ;) men det kanske går bra ändå?
Klart att det gör:tummenupp

SMC brukar anordna ett gäng tjejdagar under sommaren så det kommer finnas fler tillfällen :tummenupp



Ovanstående...

SMC har inget arrangemang på Anderstorp Raceway 2010.

Måste man ha en handledare även om man befinner sig inom inhägnat område? Har ju inte heller kört upp än och har inte någon handledare heller :(
Får väl annars tålmodigt vänta ett par månader till tills man förhoppningsvis fått kortet..:gråta

Missar du detta finns ju alltid Fivers körningar varannan tisdagkväll på Anderstorp Raceway.
 
Last edited:

Kalin

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2010
Ort
Floda
Hoj
Suzuki GSXR -01
Anmäld!! =D
Första gången på bana för mig, det ska bli riktigt kul. :banana

See u!
 

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Ja jag får nog vänta tills jag har den där efterlängtade lappen i mina händer =) Bor ju också väldigt långt ifrån alla större banor men visst är det värt många mil för att få ha lite kul =)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Klart att det gör:tummenupp



SMC har inget arrangemang på Anderstorp Raceway 2010.



Missar du detta finns ju alltid Fivers körningar varannan tisdagkväll på Anderstorp Raceway.

Nej, men det finns ju fler banor i detta avlånga land...

Ja jag får nog vänta tills jag har den där efterlängtade lappen i mina händer =) Bor ju också väldigt långt ifrån alla större banor men visst är det värt många mil för att få ha lite kul =)

Du har inte långt te Gelleråsen...
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Andra banor kan man ju diskutera i en annan tråd, här handlar det om ett evenemang på Anderstorp Raceway.

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt att jag tipsade tjejerna om att det kommer finnas fler tillfällen under sommaren så de inte behöver va ledsna över att de inte kan vara med på denna, ska inte hända igen!
 

pulkaskurk

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
norrtelje
Hoj
wr450 blivande 450GP leksak :)
Synd att min hoj antagligen inte är klar då :(

Hade jag vetat säkert att den är fit for fight då så hade jag absolut varit med, skulle vara så skönt å slippa alla håriga grobianer med svinborst på ryggen som bara är jobbiga och ivägen och tjatiga iaf!

Men men det kommer väl fler tjejdagar hoppas jag :) Ni som åker dit, ha så skoj å ha kul för mig med!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top