Ska lägga in de dagarna i mitt schema.Jåke skrev:
Ska lägga in de dagarna i mitt schema.Jåke skrev:
Banuthyraren har satt 98dB vid förbiåkning som gräns vilket väl får betraktas som ganska snällt.moto-gg skrev:Hur känsligt är det med buller på Monzta? typ Anderstorp eller snällare än Karlskoga
- 22:a majsevehem skrev:Tjena!
Någon som vet nån bra bana i närheten av Falun, när den öppnar får säsongen, tider, priser, bokning, webbadress mm
Tack på förhand!
Jåke skrev:
Självklart! Du kommer väl till -> www.r2d2.se/bandagar ? Jag räknar med digsevehem skrev:2073685Hehe, det blir en bra dag eftersom jag kör upp då!! hade varit den perfekta presenten åt mig själv!! får se om det blir nå åka av i älvdalen te sömmern!
Kolla på banans hemsida vettja, eller mitt inlägg bara lite, lite tidigare i tråden...Stekar`n skrev:2075435Tänkte dra dit så fort de går å fläska på lite , de säger att de e rolig bana så man lär väl prova !!!!
Nån som vet när den öppnar ?
Nej, tyvärr.Stekar`n skrev:2075435Får man åka på Monzta-banan om man inte har en reggad hoj ?
Jåke skrev:2073756Självklart! Du kommer väl till -> www.r2d2.se/bandagar ? Jag räknar med dig
Har egentligen inget "bäst före" på anmälning, det hela hänger mer på om grupperna blir fulltecknade eller inte. Däremot brukar det sällan vara problem att få plats i de lugnare grupperna ganska sent då alla gärna vill köra i snabb/snabbare/snabbast...sevehem skrev:2102208fan va bra det ser ut!! nu gäller det bara att skiftschemat stämmer så man kan varalediga de dagarna! det verkar ju helt perfekt med en nybörjarklass...
hur sent kan man anmäla sig?? tror inte att schemat dyker upp förrän i slutet på maj för min del,...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|