Nyteknik skrev:
Vilket gott ljud det var ur Ferrarin!!!Dr.Bike skrev:
Nyteknik skrev:
Innan man byggde om Hockenheim var Salzburgring troligen den näst snabbaste banan (bortsett ovaler). Möjligen att Monza är lika snabb men jag tror ändå inte det.Macke skrev:2628084Skapligt snabb bana....
Banans layout är härlig, men tror tyvärr inte att det blir några stortävlingar på denna bana i överskådlig framtid.Nyteknik skrev:2628528Innan man byggde om Hockenheim var Salzburgring troligen den näst snabbaste banan (bortsett ovaler). Möjligen att Monza är lika snabb men jag tror ändå inte det.
Vore fenomenalt med Salzburgring som ordinarie MotoGP-bana. Att se ett koppel på 3-4 man storma fram i 300+ längs den svagt sick-sack-formade rakan som aldrig tar slut - och med alptoppar i horisonten...
Dr.Bike skrev:
Swedie skrev:2629757Jag sitter o spelar rätt mycket GTR2 och ....
ReDan skrev:2628563S2000 är väl den bilen jag kommer att köpa när jag får råd ; )
S2000 är favoriten nu när en kompis redan ägt en Dodge viper!
Swedie skrev:2629757Jag sitter o spelar rätt mycket GTR2 och jag måste säga att jag är rätt sugen på att testa på att köra en racerbil på bana. Hade varit kul o se vad för känsla man får när man kör. Jag har satt banrekord i spelet på varje bana, så det är iaf något. Inte för att det är samma sak som verkligheten, men jag vet hur man kör bil oxå....
Swedie skrev:2629757Jag sitter o spelar rätt mycket GTR2
Fürstenhoff skrev:2630522Åk med mig ETT varv på Nürburg ring nästa år i vår race Subaru Impreza och du kommer att bli helt såld !!
Hoj är skoj, men en vass bil sopar banan med en mc på vilken bana som hellst vad beträffar underhållning!!
/Fürstenhoff.
/Fürstenhoff.
Verkar vara dags för en del att regga sig där så kan de diskutera fördelarna med att köra bilZee skrev:
Dr.Bike skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |