Anmälan till bandagen gör du här:
http://kortedalamotorklubb.com/bandagen/
Se anmälda:
http://www5.idrottonline.se/KortedalaMK-MotorcykelochSnoskoter/Roadracing/Anmaldabandagen/
Jag kommer kolla av postgirot på tisdag kväll och skriver därmed ut en lista på vilka som har betalat, så då bör pengarna vara på kontot. När kommer du åt din bank? Om du inte kommer åt den innan dess så slå mig en signal på 0736-841532 så löser vi det.Om man anmäler sig idag vilken är då senast betalningsdag ? (Är ej hemma och har ej tillgång till min internet bank)
Jag kommer kolla av postgirot på tisdag kväll och skriver därmed ut en lista på vilka som har betalat, så då bör pengarna vara på kontot. När kommer du åt din bank? Om du inte kommer åt den innan dess så slå mig en signal på 0736-841532 så löser vi det.
-Karin, Kassör KMK
Vi vill att tredje man är försäkrad om det händer något, tex crash där man tar med sig en annan person. Dvs hojen skall ha en trafikförsäkring.
Jag hämtar upp annica med hoj i Lerum på morgonen, vart bor du? Eventuellt följer en person till med i bilen.
Försök o få det till att se någorlunda seriöst ut, tejpa åtminstone på nummerplåten.
Hinner en plusgirobetalning fram till imorgon kväll, om man betalar idag (via swedbank)?
Vad är det för omkörningsregler i medel och lugn grupp?
Hinner en plusgirobetalning fram till imorgon kväll, om man betalar idag (via swedbank)?
Vad är det för omkörningsregler i medel och lugn grupp?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |