Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Liten lägesrapport: Det finns fortfarande platser kvar i alla grupper. Den grupp som är mest bokad för stunden är långsam gatgrupp. /MVH Micke

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vilken grupp har vi lakritsremsans gatpojkar i (sportis mfl)? :) Tänkte haka på, vad skall man annars göra...är man där nog många gånger lär en dag bli i sol iaf... ;)

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Haha. Nä jag tror att det blir lagom för er. Mellan tummen och... lugn grupp 1.35-1,20 snabb grupp 1,22-1,15 eller något i den stilen... Man kan ju byta grupp om det visar sig bli helt galet... Klart du ska köra i snabb grupp o steka.

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Liten uppspec för er som undrar om grupperna:

Grupp 1 Lugn/ Medel

För nybörjare och de som kört bana tidigare men vill ta det lite lugnare. Här kör vi om med försiktighet. Ingen ska behöva känna sig pressad av andra förare. I denna grupp kommer vi alltid att ha föråkare/instruktörer för er som vill ha hjälp med spårval och annat som kan utveckla er som förare.

Grupp 2 Snabb

Denna grupp är för dig som åkt bana, gärna Gelleråsen, tidigare. Du är van och bekväm med din cykel. I denna grupp är det lite friare med omkörningar. I denna grupp kommer vi att ha föråkare med under hela dagen för er som vill ha hjälp men också för att se till att allt flyter på som det ska.

Grupp 3 Licens

Denna grupp är för dig med licens eller dig med oregistrerad cykel. Här gäller inga försäkringar och du bör se till att du har en giltig personförsäkring. Här är det fri omkörning.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Slantar och mail skickat. :) Snabb gatgrupp.

Köpingsgänget - skall vi inte ta en depåbox? Det lär ju sprutregna. :hihi

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Jag, Neonman, Tepåsen och Sportis delar på en box hittills...femhunka plus moms för en box, klart värt det oavsett sol/regn.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag, Neonman, Tepåsen och Sportis delar på en box hittills...femhunka plus moms för en box, klart värt det oavsett sol/regn.

Klart värt, hoppas nu på bra väder bara, annars kommer man häcka allt för mycket i boxen ;)

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Klart värt, hoppas nu på bra väder bara, annars kommer man häcka allt för mycket i boxen ;)

Det finns inget dåligt väder, finns bara dåliga regndäck så se till att handla bra sådana!

Är det någon som bokat box och vill dela med mig och tjejen så hör av er, vi är rätt snälla
och tar inte så mycket plats. :)

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Det finns inget dåligt väder, finns bara dåliga regndäck så se till att handla bra sådana!

Är det någon som bokat box och vill dela med mig och tjejen så hör av er, vi är rätt snälla
och tar inte så mycket plats. :)

Gelleråsen förutsätter jag i alla fall numera att det kommer regna på...så jag lurar på att få med en kaffebryggare att ha hos oss i boxen. :hihi

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Hur mycke platser finns i kvar i Lugn resp. Snabb för tillfället?

Det finns ca 10 platser kvar i båda dessa grupper för tillfället.

När det börjar närma sig 5 platser eller mindre så kommer jag att uppdatera i denna tråd + hemsidan löpande så att alla har koll på det.

/MVH Mikael A

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...