Ja krya på dig. Hoppas du får komma hem snart!
Jodå jag är hemma nu med en blodutgjutelse på ryggen stor som en vatten ballong, lätt hjärnskakning och allmänt öm i kroppen. Men så fort man känner sig lite piggare så får man skruva ihop hojen och ge sig på`t igen .
Det var ingen som såg hur det gick till? Jag kände bara att det börja släppa i bak sen var jag passagerare.
ingen som vet vart bilderna hamnar som fotograferna tog =) ?
Ja krya på dig. Hoppas du får komma hem snart!
Jodå jag är hemma nu med en blodutgjutelse på ryggen stor som en vatten ballong, lätt hjärnskakning och allmänt öm i kroppen. Men så fort man känner sig lite piggare så får man skruva ihop hojen och ge sig på`t igen .
Det var ingen som såg hur det gick till? Jag kände bara att det börja släppa i bak sen var jag passagerare.
Lät inge vidare hörde med sjukvårdarna att du fått "påsen på ryggen". Lät ju inte jätteskönt. Bra att du är hemma iaf. Hojen klarade sig ju rätt bra med tanke på...
Att dömma av spåren i asfalten så släppte det bak sen förmodar jag att det greppade till och highsidern var orsaken till vurpan? Såg ej själva vurpan, men kan tänka mig att hojen "kickade till" ordentligt när den kastade av dig?
Krya på dig!
MVH /Micke Andersson
Till alla: Kul att ni verkar ha gillat dagen. Då kör vi vidare på samma linje vid nästa dag..
Hej, finns några här:
http://www.sporthoj.com/forum/showt...r-och-Bilder&p=5585284&viewfull=1#post5585284
Fota bara en kort stund i slutet av dagen i snabb grupp.
Tackar för en bra dag!.
Lät inge vidare hörde med sjukvårdarna att du fått "påsen på ryggen". Lät ju inte jätteskönt. Bra att du är hemma iaf. Hojen klarade sig ju rätt bra med tanke på...
Att dömma av spåren i asfalten så släppte det bak sen förmodar jag att det greppade till och highsidern var orsaken till vurpan? Såg ej själva vurpan, men kan tänka mig att hojen "kickade till" ordentligt när den kastade av dig?
Krya på dig!
MVH /Micke Andersson
Till alla: Kul att ni verkar ha gillat dagen. Då kör vi vidare på samma linje vid nästa dag..
Ja den bet ifrån rätt bra . Men men, shit happens, är bara att vila nu ett tag o sen ta nya tag. Hojen klarade sig ju rätt bra så det är ju bara att skruva ihop den o köpa lite ny plast .
okej. men det fanns ju några tejjer som stod och fotade ett helt pass åxå =) ingen som vet vart dom bilderna hamnar ?
ingen som har bilder på licens gruppen röd vit svart r6 nr7
Vilken grupp körde du i?
Har lite film på dig när jag ligger bakom..
http://www.youtube.com/watch?v=jyK6wE7aAtg&feature=plcp
Har mer från andra pass också tror jag..kan går igenom dom sen om du vill ha.
Körde i snabb grupp, de stod ju en-två tjejer i kurvan innan långa rakan och fotade ett helt pass juh höll på å highsida bara för jag la ner hojen så mkt inför kameran
Har lite film på dig när jag ligger bakom..
http://www.youtube.com/watch?v=jyK6wE7aAtg&feature=plcp
Har mer från andra pass också tror jag..kan går igenom dom sen om du vill ha.
Sir:C
Per Björk jag hade min väska i er box under dagen. Var det din Polare som körde KTM? Han hade en app som han loggade tider m.m. med men jag kommer inte ihåg vilken App. Tänkte att du kanske visste?
/Per
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |