Någon som kan ta med en hoj och några däck från skånetrakten? 50 liter diesel eller bempa på fat/dunk som tack...
//oscar
någon mer info om el och övernattning dagen före?
betalt å klart. pm skickat
Övernattning ingen problem. Vi ankommer cirka kl 20-21 och då släpper vi in folk om det inte redan är öppet.
El är lite svårare. Fick besked att normala elnätet inte klarar belastningen, så att dom brukar ordna elverk. Jag tycker det låter dyrt, men avvaktar pris. Troligen kommer jag tacka nej till elverk pga kostnad. Om inte alla ropar högt att dom vill betala extra. Men vänta med at spamma tråden innan jag fått ett (lågt) pris. Hoppas på besked imorgon. Men räkna med att ta med ditt eget elverk.
Vad fan har man gett sig in på.
I våras när vi körde där med actionpics så fanns det kanske 10 - 20 lågt säkrade uttag så helt utan el blir vi nog inte.
32 betalt totalt (inkl 3 okända) så med några fler kan jag kanske gå noll. (om vi inte ska betala massa städning)
Är det nån som har tips på en länk till en bra banskiss som man kan sitta o dregla över i väntan på att söndag skall infinna sig?
Är det nån som har tips på en länk till en bra banskiss som man kan sitta o dregla över i väntan på att söndag skall infinna sig?
Vi har ett extra 2,2 kW elverk som vi kan ta med om någon vill låna. Vi dyker nog inte upp förrän midnatt, hoppas det fortfarande är öppet då.
Grindarna är öppna lördag kväll, och jag låter dom stå öppna så ni kan komma så sent som ni vill. Stänger porten utan att låsa. Ser det stängt ut så slit i handtaget.
Riktigt bra film må ja sägaEn liten film att dregla över lite
http://www.anell.org/video/Maranello Mantorp 2007.wmv
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar