Bandag med Instruktörer! 31/8

Taxen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
.
HEJ ALLA!

Mattias Bergman arrangerar med Zuber Roadracing &Lind Racing
Bandag med instruktörer.

PLATS: SVIESTA-BANAN LINKÖPING. 31/8 2006

PRIS:700SEK
Privatundervisning: 300sek/pass (begränsad tillgång, först till kvarn gäller)

MASKINKRAV: 98dB max buller.

-4x20min pass per grupp

-3 grupper, nybörjare, medel, snabb(friåkning)

-Förmiddagspassen med instruktörer
-Eftermiddagspassen med instruktörer och individanpassat.

Dagen inleds med genomgång, därefter enklare besiktning.
08:00-09:00 Anmälan
09:00-09:20första passet 09:20-09:40 andra passet osv.
11:00-12:00 LUNCH
12:00-16:00 Eftermiddagspass

FRÅGOR: besvaras på 070-7692573

Körningen är max 20 min per pass, ev. sanering, upphämtning samt övriga oförutsedda avbrott som medför att man måste avbryta tidigare påverkar din tid i ditt pass så tänk efter före du gasar!

Anmälan är bindande och skall göras med inbetalning till PG:755251-6 med 500sek. Resterande 200sek på plats vid anmälan på banan. OBS! Var noga att ange fullständigt namn på PG-blanketten. Skicka en bekräftelse på gjord inbetalning till: bike49@hotmail.com samt om ni vill boka personlig instruktör.

Under dagen kommer Victor Zuber och Alexander Lind närvara o vara behjälpliga med fjädringsinställning samt undervisa i spårval, bromsteknik, kurvtagningsteknik på den nivå ni önskar.

Ansvar: ALL KÖRNING SKER PÅ EGEN RISK!
Fotnot:ALEXANDER LIND KOMMER INTE ATT NÄRVARA PGA FÖRHINDER. skrivet tisdag 15:40
Välkomna!

Last edited:

victorzuber

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
Honda
Jag har en polare som ska dit, någon att samåka med????

Taxen skrev:
2398656 HEJ ALLA!

Mattias Bergman arrangerar med Zuber Roadracing &Lind Racing
Bandag med instruktörer.

PLATS: SVIESTA-BANAN LINKÖPING. 31/8 2006

PRIS:700SEK
Privatundervisning: 300sek/pass (begränsad tillgång, först till kvarn gäller)

MASKINKRAV: 98dB max buller.

-4x20min pass per grupp

-3 grupper, nybörjare, medel, snabb(friåkning)

-Förmiddagspassen med instruktörer
-Eftermiddagspassen med instruktörer och individanpassat.

Dagen inleds med genomgång, därefter enklare besiktning.
08:00-09:00 Anmälan
09:00-09:20första passet 09:20-09:40 andra passet osv.
11:00-12:00 LUNCH
12:00-16:00 Eftermiddagspass

FRÅGOR: besvaras på 070-7692573

Körningen är max 20 min per pass, ev. sanering, upphämtning samt övriga oförutsedda avbrott som medför att man måste avbryta tidigare påverkar din tid i ditt pass så tänk efter före du gasar!

Anmälan är bindande och skall göras med inbetalning till PG:755251-6 med 500sek. Resterande 200sek på plats vid anmälan på banan. OBS! Var noga att ange fullständigt namn på PG-blanketten. Skicka en bekräftelse på gjord inbetalning till: bike49@hotmail.com samt om ni vill boka personlig instruktör.

Under dagen kommer Victor Zuber och Alexander Lind närvara o vara behjälpliga med fjädringsinställning samt undervisa i spårval, bromsteknik, kurvtagningsteknik på den nivå ni önskar.

Ansvar: ALL KÖRNING SKER PÅ EGEN RISK!

Välkomna!

Taxen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
.
#space skrev:
2405360 Är oreggad banhoj ok på körningen?

/micke

Hej!

Ja vi kommer att tillåta det i den snabba gruppen, vidare har vi fått ett antal ansvarsfrågor och vill förtydliga:

All körning sker på EGEN RISK, det innbär i detalj att var och en ansvarar för sej själv och sin egen utrustning/materiel. Oavsett om ni har gällande försäkringar eller ej på er eller er utrustning.

VÄLKOMNA!

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Taxen skrev:
2406060 Hej!

Ja vi kommer att tillåta det i den snabba gruppen, vidare har vi fått ett antal ansvarsfrågor och vill förtydliga:

All körning sker på EGEN RISK, det innbär i detalj att var och en ansvarar för sej själv och sin egen utrustning/materiel. Oavsett om ni har gällande försäkringar eller ej på er eller er utrustning.

VÄLKOMNA!
4 pass, hur funkar det med tre grupper, 6 timmar bantid och 20 minuter per pass :va Borde det inte bli 6 pass?

Taxen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
.
HansJ skrev:
2406108 4 pass, hur funkar det med tre grupper, 6 timmar bantid och 20 minuter per pass :va Borde det inte bli 6 pass?

Helt korrekt, det är tänkt som bonuspass och med lite annat recept än "banåka för allmänheten" samt som backup om tidsschemat slår slint helt.

Helt klart är att det blir mkt åka den torsdagen!
:)

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Taxen skrev:
2406215 Helt korrekt, det är tänkt som bonuspass och med lite annat recept än "banåka för allmänheten" samt som backup om tidsschemat slår slint helt.

Helt klart är att det blir mkt åka den torsdagen!
:)
Nu är jag förvirrad på en högre nivå :) Alltså, blir det bara 4 pass vete 17 om det är värt att gå upp i svinottan, transportera sig 40 mil tor. Om det blir 6 pass så är jag nog på! Red ut, är du snäll!
/Hasse

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Vet du om LMS kör "trafikövning" på kvällen sen? I så fall blir det än mer intressant...

Taxen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
.
HansJ skrev:
2406595 Nu är jag förvirrad på en högre nivå :) Alltså, blir det bara 4 pass vete 17 om det är värt att gå upp i svinottan, transportera sig 40 mil tor. Om det blir 6 pass så är jag nog på! Red ut, är du snäll!
/Hasse

Ja det blir 6 pass! :)

Taxen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
.
INFO!

ALEXANDER LIND KOMMER INTE ATT NÄRVARA PÅ TORSDAG PGA FÖRHINDER!
tyvärr.. Vi jobbar på att ordna fram en bra ersättare.
/M

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
Ha ha....5st var vi och fick åka utav bara den.......körde typ 30mil på bana....
Och höll mig på banan gjorde jag också......

sandstream

Guest
oakhammer skrev:
2424924 Ha ha....5st var vi och fick åka utav bara den.......körde typ 30mil på bana....
Grattis :tummenupp
Men hur lyckas man få det att gå runt med bara 5 deltagare :va

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
sandstream skrev:
2424941 Grattis :tummenupp
Men hur lyckas man få det att gå runt med bara 5 deltagare :va
Vi som inte vill köra med kreti och pleti är beredda att betala, vanlig marknadsekonomi liksom...

Nejdå, det var nog inte riktigt meningen att det skulle vara så få, men vi som var där fick vårt lystmäte av banåka mättat, tror jag...

Tack Mattias, Victor och Limpan(?) för årets (och förmodligen alla tiders) bästa bandag!

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
HansJ skrev:
2424991 Vi som inte vill köra med kreti och pleti är beredda att betala, vanlig marknadsekonomi liksom...

Nejdå, det var nog inte riktigt meningen att det skulle vara så få, men vi som var där fick vårt lystmäte av banåka mättat, tror jag...

Tack Mattias, Victor och Limpan(?) för årets (och förmodligen alla tiders) bästa bandag!

Amen :yoparty

sandstream

Guest
HansJ skrev:
Det förstår jag, hade gärna varit där om det var så lite folk.
Men jag gissar att arrangören gick back en hel del om han inte fått tiden gratis :(

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
oakhammer skrev:
2424924 Ha ha....5st var vi och fick åka utav bara den.......körde typ 30mil på bana....
Och höll mig på banan gjorde jag också......
Gött o höra att det flöt på så bra under dagen!! O nu är snart allt på plats på hojen igen efter den fruktansvärt klumpiga vurpan, läs (pinsamt)..kan ju inte avsluta bankörningen -06 med detta!! Tyvärr "chevade" vänster gaffelben till sig..gött me mkt körning då ju! ha d gött!

/micke

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
#space skrev:
2427673 Gött o höra att det flöt på så bra under dagen!! O nu är snart allt på plats på hojen igen efter den fruktansvärt klumpiga vurpan, läs (pinsamt)..kan ju inte avsluta bankörningen -06 med detta!! Tyvärr "chevade" vänster gaffelben till sig..gött me mkt körning då ju! ha d gött!

/micke

Vi led alla med dig.....men imponerad över att du höll humöret uppe.....

Bättre lycka nästa gång.......

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...