mike andersson
Ny medlem
Bella är tyvärr hemma o passar lill tjejen. Du får hålla tillgodo med mig....![Krama :krama :krama](/img/smilies/krama.gif)
![Krama :krama :krama](/img/smilies/krama.gif)
Bella är tyvärr hemma o passar lill tjejen. Du får hålla tillgodo med mig....![]()
träbens-gubben är kvar på karlskoga lasarett med ett trasigt nyckelben och revben,
ska röntgas imorgon bitti för att se så att det inte är någe vajsing med lungan,
förhoppningsvis får jag ta med mig han hem imorgon
i framtiden får han vara min stallchef, han börjar ju bli för gammal för att friktionsprova asfalt![]()
Vafaaaan.Hörde att galningen med träben dyker upp, så det blir nog livat ändå. Goshow sägs ramla förbi med (så ingen blir rädd om de hör banjomusiken...).
träbens-gubben är kvar på karlskoga lasarett med ett trasigt nyckelben och revben,
ska röntgas imorgon bitti för att se så att det inte är någe vajsing med lungan,
förhoppningsvis får jag ta med mig han hem imorgon
i framtiden får han vara min stallchef, han börjar ju bli för gammal för att friktionsprova asfalt![]()
Både nyckelben o revben vilken enorm otur. Det var så kallt o svårt med grepp igår.
Tack för en grym dag. Hälsningar vi i box 9
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |