MickeG skrev:2246367Platstillgång: Medelgruppen 4st, snabb 4st och race 5st
pink_panther skrev:2257325Hej,
jag är interesserad att delta i medelgruppen, men har aldrig kört på en bana förr. Har mc-körkort sedan 22 år, men det var inte förrans i år att jag kunde köpa mig en hoj (det blev en Triumph Speed Triple). Har numera avverkat över 450 mil och är sugen på kurvor ;-)
Jag undrar om det är en idé att anmäla mig, dvs om det är över huvud taget möjligt från er sida?
Hälsningar
Paul
Hornet_600 skrev:2257328Klart du ska anmäla dig! Kommer att bli kanon.
pink_panther skrev:2258883Hej, det är jag igen
Nu har jag läst på litet grand och upptäckt (om jag inte har läst fel) att min försäkring inte gäller vid bankörning.
Varken trafik eller vagnskadeförsäkring. Är försäkrad hos IF .....vad gör man då? Eller har jag läst fel? Någån som vet?
Är tacksam för alla svar ....
Klart att du ska vara med och köra, du kommer inte att vara stoppkloss. Detpink_panther skrev:2257645Hej,
sugen är jag verkligen, man jag vill inte vara någon bromskloss för andra. Jag inväntar nog, vad instruktören tycker.
Sist jag kollade fanns det 5st, du finner info om våra körningar på våran sidaAlicia skrev:2258182Någon plats i racegruppen?
MickeG skrev:2246367Platstillgång: Medelgruppen 4st, snabb 4st och race 5st
Strax före Härnösand, ca 40 mil från Stockholm.Big D skrev:2262584Jag är sugen. Vet dock inte vart Midlanda ligger . Finns det platser kvar än?
Beror i vilken grupp du vill köra, du ser antalet lediga platser/grupp påBig D skrev:2262584Finns det platser kvar än?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|