ZtreetFajter skrev:2267188Jag avaktar nog lite...tror långsammaste hade passat bäst men det verkade tyvärr fullt..o sen är jag kanske inte riktigt redo heller..jag kommer nog upp o kollar lite iaf ...när är nästa tillfälle på Midlanda Motorpark?
Mrlind skrev:2266479Om Allah vill så dyker jag nog upp, måste skaffa mig lift...
MickeG skrev:2264051Tackar själv för sist, synd att du inte kan vara med. Grym körning av dig en 56:a kan inte vara långt borta...blev det inte 57.3 som bästa tid? Lycka till i Finland
saint skrev:2267794Fan inte ska du o jim till finland det blir ju tok dyrt färja fylla o so kör lite discofilinke på midlanda 16 pass spara pengar o köra 4gånger så mycket du har ju varit i finland i år men inte på midlanda
Bra tänkt ring porr anders nu så kan ni samåka jag fixar discodrickaMrlind skrev:2268494Saint.. Pfuuh
Jag jobbar på det. Finland blir det inte för mig i alla fall, Midlanda eller inget, discodricka måste fixas!!
ZtreetFajter skrev:2267188Jag avaktar nog lite...tror långsammaste hade passat bäst men det verkade tyvärr fullt..o sen är jag kanske inte riktigt redo heller..jag kommer nog upp o kollar lite iaf ...när är nästa tillfälle på Midlanda Motorpark?
Ja det gör det, kolla på www.banakning.nu och anmäl digKurgan skrev:2272726Finns det någon plats kvar i race gruppen??
//Kurgan
Kurgan skrev:2272726Finns det någon plats kvar i race gruppen??
//Kurgan
Du kan kolla på Antjärns camping, där finns stugor att hyra eller du kan tälta vid banan om du vill. Wc & dusch finns det tillgång tillLindén skrev:2274130Skall upp har ett problem bara vete gudarna hur jag skall få upp allt=(
Någon som vet någe bra boende?
MickeG skrev:2273814Ja det gör det, kolla på www.banakning.nu och anmäl dig
Ja, det är endast på rakan du kan passera, sen är du bye bye...Kurgan skrev:2275247Anmälan klar! Vi syns på midlanda!
Funderar på å montera en backspegel bara för å få nöjet å se Swedie i den på tjejens 400 hundra.....
//Kurgan
Hmmm härligt, psykkriget är i gång, dock har ingen av er kört midlanda och jag kan lova..., det finns några överaskningar som ni ska övervinna.Swedie skrev:2275277Ja, det är endast på rakan du kan passera, sen är du bye bye...
Med all respekt tror jag du kommer att ha väldigt svår att slå varv rekordetSwedie skrev:2275344Synd att jag inte har race R1an klar i tid, isåfall skulle det bli nytt rekord...
Vad är bästa tidigare prestation på 250sp / 400cc? Så kan jag iaf slå det
Swedie skrev:2275344Synd att jag inte har race R1an klar i tid, isåfall skulle det bli nytt rekord...
Vad är bästa tidigare prestation på 250sp / 400cc? Så kan jag iaf slå det
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |