Bandag Midlanda 7-8 Juli

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Swedie skrev:
2284978Fast till Midlanda gäller originalblåset för att vara på säkra sidan att man får köra.

Hasse Swenson kör med ett Acrapovic helsystem på sin -06:as ZX10:a och det e ingen som har gnällt över det...

Det är väl förvisso ingen som har mätt upp ljudet på hans hoj heller... :huvet

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Henke_P98 skrev:
2286103 Hasse Swenson kör med ett Acrapovic helsystem på sin -06:as ZX10:a och det e ingen som har gnällt över det...

Det är väl förvisso ingen som har mätt upp ljudet på hans hoj heller... :huvet

Banägarna har varit hårdare i år med ljudnivån.
Hasses hoj lät riktigt fint med helsystemet, men ändå inte så högt så den klarar nog gränsen.

Får tacka för hjälpen med starterna i tisdags, men vill gärna se dig med hoj nästa gång :tummenupp

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Verkar bli kanonväder både fre & lör! :tummenupp

Själv åker jag ner imorgon, avfärd kl. 05.00... :död

Vi syns!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Stämmer upp i lovsången jag också!

Bra anordnat av Micke & Peter! :tummenupp

Ett extra plus för Peters historiestund imorse, nu har man fått lära sig om Delay spray och att inte ta fel på håret och hålet... Fasen skrattar än när jag tänker på saken. :D :lol :tummenupp

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Tjoboj va kul det var, synd bara att sista eftermiddagen uteblev för vissa.
Som redan sagts, ett bra arrangemang :tummenupp och händelserika dagar utan annat än psykiska och smärre materiella skador. Undertecknad kommer nog aldrig köra mer än en dag på samma bromsbelägg i alla fall :freak men, jag tror nog att jag vann tävlingen högstaingångshastighetenilångvänstern :banana

Vi ses!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
Mycket tack för en grymm helg :tummenupp :banana trotts att man klota på andra passet så blev helgen grymm och att döna med en Trött streetfighter gick bra :yoparty :Bugar

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
maskinchefen skrev:
2291516 men, jag tror nog att jag vann tävlingen högstaingångshastighetenilångvänstern :banana
Vi ses!

Ska nog vara högstautgångshastigheteniniförstasandfållan...

fel:-grusochstenfållan...

Men du var bättre än mig...
-jag lade omkull uppe där...
men jag tog nytt pers det varvet :banana

Tack och bock väderguden

Dal-Mausen

sandstream

Guest
maskinchefen skrev:
Undertecknad kommer nog aldrig köra mer än en dag på samma bromsbelägg i alla fall :freak men, jag tror nog att jag vann tävlingen högstaingångshastighetenilångvänstern :banana
Ibland går det lite för fort där :D

146_4633.jpg

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tack för en bra anordnad dag! Jag klarade mig vurpfri! Tack för den!

Vore oerhört kul o se om folk fått lite bilder. Hojen var ju alldeles nylackad till första dagen. Var färdig med dom kl03 fredag morgon. Så vet inte om de första insekterna på framkåpan blir permanenta eller ej. :D lacken var inte riktigt torr

sista passet jag körde idag fick jag massa fria varv och lyckades lägga konstanta 57or med bästa på 57.4 .. ja om någon undrar dårå :) Ett bakdäck räckte för hela dagen. Det var en riktigt rolig bana faktiskt. hade lite synpynkter efter de första passen då det kändes som en 600a-bana. Men sen hitta jag spår även för 1000cc och ohej vad det kunde gå :rock

Jag hade videokameran på tanken när jag körde några låga 58or, så den kommer väl upp här snart. Men ser fram emot bilder! Är det någon som inte vill lägga upp dom här så emaila dom gärna på swedie @ sporthoj . Tjejen på sin ZXR 400 vill oxå vara med tror jag.

Vore kul att köra banan igen, fast inte det här året. För långt bort... eek.

sandstream

Guest
Swedie skrev:
sista passet jag körde idag fick jag massa fria varv och lyckades lägga konstanta 57or med bästa på 57.4 .. ja om någon undrar dårå :)
Fan, du är snabb mannen :tummenupp

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Hemkommen, mör men väldigt nöjd.

Hade lite svårt att hitta runt men efter att passen gick så blev det bara roligare och roligare. Tyvärr så kom jag aldrig underfund med chikanen eller högern ut på rakan. Skulle nog behöva två dagar till för att kunna öka farten där. Så nästa gång man tar sig uppåt i landet så ska det allt gå fortare :)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Swedie skrev:
2291684 Tack för en bra anordnad dag! Jag klarade mig vurpfri! Tack för den!

Vore oerhört kul o se om folk fått lite bilder. Hojen var ju alldeles nylackad till första dagen. Var färdig med dom kl03 fredag morgon. Så vet inte om de första insekterna på framkåpan blir permanenta eller ej. :D lacken var inte riktigt torr

sista passet jag körde idag fick jag massa fria varv och lyckades lägga konstanta 57or med bästa på 57.4 .. ja om någon undrar dårå :) Ett bakdäck räckte för hela dagen. Det var en riktigt rolig bana faktiskt. hade lite synpynkter efter de första passen då det kändes som en 600a-bana. Men sen hitta jag spår även för 1000cc och ohej vad det kunde gå :rock

Jag hade videokameran på tanken när jag körde några låga 58or, så den kommer väl upp här snart. Men ser fram emot bilder! Är det någon som inte vill lägga upp dom här så emaila dom gärna på swedie @ sporthoj . Tjejen på sin ZXR 400 vill oxå vara med tror jag.

Vore kul att köra banan igen, fast inte det här året. För långt bort... eek.

57 e grymt snabbt där :yoparty

Söderlund

Jagad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
non
maskinchefen skrev:
2291516 Tjoboj va kul det var, synd bara att sista eftermiddagen uteblev för vissa.
Som redan sagts, ett bra arrangemang :tummenupp och händelserika dagar utan annat än psykiska och smärre materiella skador. Undertecknad kommer nog aldrig köra mer än en dag på samma bromsbelägg i alla fall :freak men, jag tror nog att jag vann tävlingen högstaingångshastighetenilångvänstern :banana

Vi ses!

Ja, vad hände egentligen där, gick ni ihop...såg lite smått otäckt ut...

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Söderlund skrev:
2291810 Ja, vad hände egentligen där, gick ni ihop...såg lite smått otäckt ut...

Vi hade i alla fall tur med vädret...

Förutom då det regnade bromsbelägg från skyn som spreds från en Aprilia... :D

Dal-Mausen

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Swedie skrev:
2291853 Tacka dig själv! :D

Torsdag natt innan Midlanda... Lacka hojar mitt i natten är inte att rekomendera... :näsblod

Bifogat

• swejjdi.JPG
    swejjdi.JPG
    97.7 KB · Visningar: 60
  • swejjdi2.JPG
    swejjdi2.JPG
    93.8 KB · Visningar: 54
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...