Bandag på Gelleråsen 6/7!

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Nu när man har If-jävulen till försäkringsbolag finns det inte längre så många bandagar att välja på...MEN den käre Christer Miinin diskriminerar oss ännu inte så jag tänkte helt enkelt passa på att åka på hans bandagar.

Det datum som passar mig är den sjätte juli (tisdag). Vore kul om man kunde göra nått liknande det vi gjorde i höstas på CM's bandag, samåkning från Uppsala mao! Är det någon som vill haka på från Uppsala?

Kostnad 850:-
Tre grupper (snabb+licens, normal & nybörjare)
Körning i 20 minuterspass från 9 till 16.

Se även: http://hem.passagen.se/miinin/diskett/BANDAGAR.HTML för mer info.

:hej /TT

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Det blir att försöka ansöka om ledigt hemma då, men vart står det att IF kunder är välkomna eller vet du det bara, är det i triumphs eller smc:s regi det anordnas.
Jag är ändå i farten med körning på kinnekulle den 5/7.

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Pertan skrev:
Det blir att försöka ansöka om ledigt hemma då, men vart står det att IF kunder är välkomna eller vet du det bara, är det i triumphs eller smc:s regi det anordnas.
Jag är ändå i farten med körning på kinnekulle den 5/7.

Jag ringde helt enkelt upp Christer och frågade som sa att det var ok. Däremot rekommenderar han givetvis alla If försäkrade att ha en separat olycksfallsförsäkring som gäller på bana istället (det är ju den man går miste om i trafikdelen).

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
tobbe skrev:
Jag ringde helt enkelt upp Christer och frågade som sa att det var ok. Däremot rekommenderar han givetvis alla If försäkrade att ha en separat olycksfallsförsäkring som gäller på bana istället (det är ju den man går miste om i trafikdelen).

Tyvärr kommer jag att befinna mig på ÖN dvs Gotland då, men du får gärna PM:a mig om olycksfallsförsäkringen eller om fler är intresserade lägga upp en tråd om det.

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Är mycket sugen på att åka, men eftersom jag är optimist och räknar med att minst hamna i sandfållan en gång så törs jag inte åka hoj ner utan måste alltså försöka lösa transporten på annat sätt. Måste iofs kolla med familjen först om det är ok och dra iväg..;)

//B

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Bear skrev:
Är mycket sugen på att åka, men eftersom jag är optimist och räknar med att minst hamna i sandfållan en gång så törs jag inte åka hoj ner utan måste alltså försöka lösa transporten på annat sätt. Måste iofs kolla med familjen först om det är ok och dra iväg..;)

//B

El familia! Ja kanske tur att man inte har det ännu :rolleyes: . Kommer tids nog antar jag. Angående transport, jag delar gärna på en släpkärra! Fast jag har ju iofs ingen bil men det brukar lösa sig...

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det är dagen efter Kinnekulle och det blir lite drygt att köra på två banåkningar direkt efter varandra (jag orkar, men det finns de som vill se mig hemma också :) ).

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...